کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

بالا بردن امنیت در بوستانهای شهرکرد مورد توجه قرار گیرد

خبرگزاری مهر , 25 دی 1392 ساعت 12:01

معاون سیاسی، امنیتی استاندار چهار محال و بختیاری گفت: شلوغ بودن در بوستان ها به ویژه در مرکز استان نشان از ضرورت بالا بودن امنیت است و لازم است در تمامی بوستان های این شهر امنیت افزایش یابد.


به گزارش جهانبین نیوز، خدابخش مرادی  اظهار داشت: ساماندهی فضا های عمومی، افزایش فضای سبز در شهر، رونق در مبلمان شهری، افزایش روحیه نشاط و امید در بین مردم از اهمیت بالایی برخوردار است که لازم است به آن توجه ویژه ای شود.

وی تصریح کرد: شناسایی مشکلات شهر نیز از اهمیت بالایی برخوردار بوده است که برای رفع این مشکلات لازم است از دستگاه های اجرایی نیز کمک گرفته شود.

مرادی ادامه داد: تدوین برنامه های لازم برای تحقق اهداف توسعه ای در شهرکرد از سوی شوراهای اسلامی نیز لازم و ضروری بوده و باید به آن توجه شود.

آموزش دادن به شهروندان در زمینه های فرهنگی ضرورت دارد

معاون سیاسی، امنیتی استاندار چهار محال و بختیاری اذعان داشت: ارتقاء جایگاه شوراها نیز از اهمیت ویژه ای برخوردار است و شوراها لازم است در همه زمینه ها با شهردار همکاری لازم را داشته باشند.

مرادی با اشاره به اینکه نقش شهردار و شوراها تنها عمرانی نمی باشد، عنوان کرد: شهردار و شوراها باید در همه زمینه های فرهنگی، اقتصادی، اجتماعی، عمرانی، مذهبی، بهداشتی، علمی و ... تلاش کرده و بایکدیگر همکاری داشته باشند تا بتوانند موفق شوند.

وی یادآور شد: شلوغ بودن در بوستان ها به ویژه در مرکز استان نشانه بالا بودن امنیت است و لازم است در تمامی بوستان های این شهر امنیت را به وجود آورد.

مرادی افزود: آموزش دادن به شهروندان در زمینه های فرهنگی، سیاسی، اجتماعی و ... نیز ضرورت دارد .


کد مطلب: 11739

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/11739/بالا-بردن-امنیت-بوستانهای-شهرکرد-مورد-توجه-قرار-گیرد

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir