کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

رئیس جمعیت هلال احمر بروجن:

اعزام ۵ اکیپ امدادرسان به محورهای برف‌گیر شهرستان بروجن

17 دی 1392 ساعت 12:52

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان بروجن گفت: ۵۰ امدادگر بروجنی در قالب ۵ اکیپ به محورهای مواصلاتی برف‌گیر این شهرستان اعزام شده‌اند.


آرش شیرانی در گفتگو با جهانبین نیوز اظهار کرد: از بامداد روز دوشنبه تا روز سه شنبه ۵ اکیپ متشکل از ۵۰ امدادگر به مناطق و گردنه‌های برف‌گیر، محورهای ارتباطی شهرستان بروجن، جاده‌های سخت‌گذر و لغزنده اعزام شدند.

وی گفت: این نیروها به منظور ارائه خدمات امداد و نجات، اسکان و تغذیه اضطراری مسافران زمستانی مانده در راه گردنه‌های برف‌گیر این شهرستان، گردنه حلوایی واقع در محور ارتباطی بروجن به لردگان و گردنه قامیشلو واقع در محور ارتباطی مبارکه- بروجن اعزام شدند.

شیرانی تصریح کرد: امدادگران این جمعیت اقلامی نظیر خرما، آب معدنی و بیسکویت را بین در راه‌ماندگان توزیع کردند.

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان بروجن از امدادرسانی نیروهای این جمعیت به دو حادثه تصادف در محور بروجن به لردگان خبر داد و افزود: از بامداد روز دوشنبه امدادگران این جمعیت به حادثه‌دیدگان در محورهای ارتباطی امدادرسانی کردند.

شیرانی با بیان اینکه با مدارس بخش بروجن و بخش گندمان در راستای پایگاه امدادی اسکان اضطراری هماهنگی‌های لازم انجام شده بود، خاطرنشان کرد: شب گذشته پنج اکیپ امدادی در محورهای ارتباطی شهرستان بروجن برای امدادرسانی به مسافران در حالت آماده باش بودند.

انتهای پیام/


کد مطلب: 11553

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/11553/اعزام-۵-اکیپ-امدادرسان-محورهای-برف-گیر-شهرستان-بروجن

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir