کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

آغاز فعالیت ستاد رسیدگی به امور مساجد شهرستان بن

17 دی 1392 ساعت 12:24

ستاد رسیدگی به امورمساجد شهرستان بن امروز در نشستی در فرمانداری این شهرستان تشکیل و فعالیت خود را آغاز کرد.


به گزارش جهانبین نیوز از شهرکرد، مسئول رسیدگی به امور مساجد چهارمحال و بختیاری صبح امروز در نشست ستاد رسیدگی به امور مساجد شهرستان بن اظهار کرد: ساماندهی، حمایت و نظارت بر کلیه فعالیت‌های مساجد و مراکز وابسته بر آن و همچنین سیاستگذاری و ارائه الگوهای مناسب برای ساخت و اداره مساجد از مهم‎ترین برنامه های راهبردی این شورا است.

حجت‌الاسلام علیرضا ملک‎محمدی افزود: تهیه و تدوین آمار مساجد نیمه‌کاره، ائمه جماعات و روستاهای فاقد مسجد از مهم‎ترین فعالیت‌های مرکز رسیدگی به امور مساجد استان بوده است.

وی بر ضرورت توسعه و آبادانی مساجد استان تاکید کرد و گفت: اهمیت به مسجد و رونق و آبادانی این اماکن در اسلام سفارش بسیاری شده است.

مسئول رسیدگی به امور مساجد چهارمحال و بختیاری، مساجد را اصلی‌ترین پایگاه دین و معنویت دانست و خاطرنشان کرد: مومنین بهترین کسانی هستند که می‌توانند بر انسان‌ها تاثیر مثبت بگذارند.

ملک‌محمدی با بیان اینکه امروزه مساجد فراموش شده‌اند، افزود: زمانی که وارد مساجد می‎شویم شاهد حضور افراد سالمند در مساجد هستیم اما از نوجوانان و جوانان خبری نیست، برهمین اساس لازم است تا برنامه‌ریزی جامعی برای فراهم سازی بستر حضور پرشور جوانان در مساجد در دستور کار قرار بگیرد.

انتهای پیام/


کد مطلب: 11551

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/11551/آغاز-فعالیت-ستاد-رسیدگی-امور-مساجد-شهرستان-بن

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir