کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

وهابیت دشمن اصلی دنیای اسلام/حکومت آل سعود ابزاری در دست استکبار است

25 دی 1392 ساعت 10:04

نماینده ولی فقیه در دانشگاه شهرکردگفت: بلا و خطری که امروز دنیای اسلام را تهدید می کند همین تفکر آل سعود و وهابیت است و دشمن اصلی دنیای اسلام وهابیت است چون ابزاری است در دست قدرتهای استکباری.


به گزارش جهانبین به نقل از بام ایران خبر حجت الاسلام و المسلمین دكتر جعفری گفت: در تمام انقلابها و حرکتهایی که در دنیا برای به دست آوردن استقلال و آزادی صورت گرفته است هزینه هایی شده است و انقلاب اسلامی ایران هم که همه معادلات و منافع غرب و استکبار را بر هم زد از این قاعده مستثنی نیست.

وی گفت: پیشگامانی در عرصه انقلاب داشتیم که در راس این هرم امام خمینی و در اطراف بزرگانی چون شهید بهشتی، مطهری، رجایی و باهنر، مفتح و دیگران از یاوران امام و رهبری بودند که به عنوان بازوان انقلاب عمل می کردند.

جعفری با اشاره به فقدان یار دیرین امام و انقلاب افزود: مرحوم پرورش یاور صدیق انقلاب و چهره ای اثرگذار است و ایشان در زمان مبارزه با طاغوت و در دوران انقلاب و در طول مسئولیتهایی که بر عهده داشتند با همه توان خود به کشور و ملت خود خدمت کرد.

مسئول نهاد نمايندگي مقام معظم رهبري در دانشگاه شهركرد با اشاره به شهادت تنی چند از مهندسان و صنعت گران استان در حادثه تروریستی دیاله عراق، شهید و شهادت را از واژگانی دانست که در فرهنگ دینی و اسلامی ما ازقداست و بار معنایی والایی برخوردارند و گفت: کسی که برای کسب روزی حلال و آسایش خانواده اش تلاش می کند مجاهد فی سبیل الله است و اگر در این راه کشته شود شهید است.

جعفری اذعان کرد: شهیدانی که در حادثه تروریستی عراق شهید شدند انسان های زحمت کشی بودند که برای به دست آوردن رزق و روزی حلال و زندگی آبرومندانه و کارهای عمرانی پا را از مرزها فراتر گذاشتند و به کشوری دیگر سفر کردند و به ناحق کشته شدند.

وی اظهار داشت: همه ما زمانی با مرگ دست و پنجه نرم می کنیم اما چه خوب است که در راه کسب روزی حلال و خدمت به انقلاب و اسلام با حسن عاقبت از این دنیا برویم.

وی با اشاره به وضعیت منطقه و حوادث سوریه و عراق گفت: مسئول بسیاری از ناامنی ها و حوادث تروریستی در منطقه وهابیت و حاکمان غیر مسلمان آل سعود است و آل سعود ابزار استکبار است که سرمایه اسلام و مسلمین را برای کشت و کشتار مسلمانان به کار می گیرند.

جعفری افزود: کشته شدن عامل حمله تروریستی به سفارت ایران در لبنان برای افشا نشدن بسیاری از این ارتباطات آل سعود و شبکه های القاعده بود.

جعفری تاکید کرد: دعوای ۳۴ ساله استکبار با انقلاب دعوا بر سر افراد و دولت ها و روسای جمهور نیست بلکه دعوا با فکر و ایدئولوژی و آرمانهای ماست.

این استاد دانشگاه با اشاره به اظهارات رئیس جمهور روسیه در خصوص دست داشتن عربستان در انفجارهای این کشور و افزودن عربستان به لیست تروریست ها اذعان کرد: متاسفانه پاک ترین اماکن دنیای اسلام در دست پلیدترین افراد و افکارست.

جعقری تاکید کرد: مسئولیت و وظیفه ما در این برهه زمانی سنگین تر است و باید مراقب باشیم و با بالا بردن بینش و بصیرت و آگاهی از اتفاقات پیرامون این مسائل را به درستی برای نسل جوان و جامعه تبیین کنیم.
انتهای خبر/ح


کد مطلب: 11524

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/11524/وهابیت-دشمن-اصلی-دنیای-اسلام-حکومت-آل-سعود-ابزاری-دست-استکبار

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir