کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

عضو کمیسیون بودجه مجلس:

قانون بودجه سال آینده، اوایل اسفندماه جاری به دولت ابلاغ می شود

15 دی 1392 ساعت 8:06

پیش بینی می شود، گزارش کمیسیون تلفیق مجلس از لایحه بودجه سال آینده نیمه دوم بهمن ماه به صحن علنی ارسال شده و بودجه ۹۳ نیز تا اوایل اسفند ماه جاری برسی، تصویب و به دولت ابلاغ شود.


به گزارش جهانبین نیوز، سیدسعید زمانیان دهکردی در خصوص برگزاری نخستین نشست کمیسیون تلفیق بودجه مجلس شورای اسلامی گفت:موضوع آیین نامه این کمیسیون در این نشست مطرح شد و به تصویب اعضاء کمیسیون رسید.

نماینده مردم شهرستان های شهرکرد، بن و سامان در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد:آثار کلی بودجه و موضوعات مربوط به نحوه بررسی درآمدها و هزینه های بودجه سال ۹۳ در این نشست در قالب آیین نامه بررسی شد و عصر یکشنبه پانزدهم دیماه آثار کلان بودجه، روز دوشنبه کلیات و رای گیری و عصر دوشنبه نیز جداول درآمدی مورد بررسی قرار می گیرد.

عضو کمیسیون برنامه بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: از سه شنبه هفته جاری تا آخر هفته نیز تبصره های درآمدی بودجه و از هفته آینده روزهای شنبه تا چهارشنبه، تبصره های هزینه ای و الحاقی بودجه ۹۳ کل کشور مورد بررسی قرار می گیرد.

زمانیان دهکردی اضافه کرد:در نشست های آتی، گزارش جامعی از وضعیت بودجه سال آینده، جهت گیری های بودجه ای و اولویت ها از سوی معاونان رییس جمهوری و وزرای اقتصادی ارائه می شود و مسئولان مرکز پژوهش های مجلس، دیوان محاسبات و برخی وزیران نیز در خصوص موضوعات خرد و کلان بودجه گزارشی ارائه خواهند داد.

وی اضافه کرد: بر اساس قانون داخلی مجلس، کمیسیون تلفیق ۱۵ روز فرصت دارد، پیشنهادات کمیسیون های تخصصی در مورد بند های لایحه بودجه را بررسی کرده و در صورت نیاز نیز این مهلت ۱۵ روز دیگر تمدید می شود.

عضو کمیسیون تلفیق مجلس شورای اسلامی ادامه داد: بر این اساس گزارش کمیسیون تلفیق از لایحه بودجه تا ۱۵ بهمن به صحن مجلس فرستاده می شود و از آن پس نشست های علنی مجلس شورای اسلامی برای بررسی لایحه بودجه آغاز می شود.

نماینده مردم شهرستان های شهرکرد، بن و سامان در مجلس شورای اسلامی ابراز امیدواری کرد:بررسی لایحه بودجه اوایل اسفند ماه در صحن علنی مجلس به پایان برسد و پس از تایید شورای نگهبان، به دولت ابلاغ شود.

به گزارش ایرنا، رییس جمهوری ۱۷ آذر ماه جاری لایحه بودجه ۹۳ را به مجلس شورای اسلامی تقدیم کرد.


کد مطلب: 11490

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/11490/قانون-بودجه-سال-آینده-اوایل-اسفندماه-جاری-دولت-ابلاغ-می-شود

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir