کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

رئیس سازمان امداد و نجات هلال احمر :

برف و کولاک در ۱۷ استان کشور/ سرمازدگی ۲۹ نفر را راهی بیمارستان کرد

خبرگزاری فارس , 14 دی 1392 ساعت 12:29

رئیس سازمان امداد و نجات هلال احمر گفت: طی پنج روز اخیر، ۴ هزار و ۷۰۰ نفر که در برف زمین‌گیر شده بودند امدادرسانی شده و ۲۹ نفر از این تعداد، راهی بیمارستان شدند.


به گزارش جهانبین نیوز به نقل از فارس، پیرحسین کولیوند در مورد آخرین جزئیات امداد‌رسانی به هموطنانی که در برف و کولاک نقاط مختلف کشور آسیب دیده‌اند خاطرنشان کرد: طی ۵ روز اخیر پنج استان کشور دچار برف و کولاک شدند که در این میان تا ۸ صبح امروز به ۴ هزار و ۷۰۰ نفر از هموطنان امداد‌رسانی شده‌اند.

وی ادامه داد: در برخی نقاط به دلیل بارش بیش از حد برف و یخبندان امکان عبور و مرور افراد وجود نداشت که مجبور شدیم آنها را در مساجد و پایگاه‌های امدادی به طور موقت اسکان دهیم که ۸۳۳ نفر اسکان اضطراری داده شدند که بیشترین اسکان مربوط به محور مسجد‌سلیمان به شهر کرد بوده که ۶۲۳ نفر در دو مسجد، ۸ کانتینر و یک پایگاه امداد و نجات مسقر شدند.

به گفته رئیس سازمان امداد و نجات همچنین هزار و ۴۰۰ دستگاه خودرو که در برف گیر کرده بودند به کمک تجهیزات امدادی رها‌سازی شدند که بیشترین میزان در محور سپیدان-یاسوج به تعداد ۳۱۰ دستگاه خودرو بوده است.

وی در مورد آمار مصدومان ناشی از برف و کولاک گفت: ۸۱ نفر تا این لحظه به دلیل برف و کولاک دچار آسیب شده‌اند که از این تعداد ۲۹ نفر به دلیل سرمازدگی راهی بیمارستان شده‌اند.

انتهای پیام/


کد مطلب: 11475

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/11475/برف-کولاک-۱۷-استان-کشور-سرمازدگی-۲۹-نفر-راهی-بیمارستان

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir