کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

نماینده مردم اردل،فارسان، کیار وکوهرنگ در مجلس:

حادثه تروريستی دياله عراق نمود بارز اسلام‌ستیزی دشمن است

12 دی 1392 ساعت 12:01

حادثه تروریستی دیاله عراق نمود بارز اسلام‌ستیزی دشمن و در راستای اختلاف‌افکنی میان مسلمانان بود.


حمیدرضا عزيزی در گفت‌و‌گو با جهانبین نیوز اظهار کرد: ایران با کشورهای همسایه خود روابط دوستانه و آرامی دارد و دشمنان از این موضوع ناراحت و خشمگین هستند و از طیق مختلف درصدد خدشه‌ وارد کردن به این روابط هستند.

وی، اختلاف‎افکنی بين كشورهای اسلامی را از مهمترين اهداف تروريست‌ها دانست و تصريح كرد: ایجاد اختلاف و تفرقه بین کشورهای اسلامی می‎تواند دشمنان اسلام را به اهداف خود نزدیک کند و اقدام تروریستی دیاله عراق بارزترین عمل برای تحقق این هدف شوم بود.

عزیزی با محكوم كردن حادثه تروريستی دياله عراق، اين اقدام را يك حادثه ضد انسانی، ناجوانمرادانه و دور از انسانيت و منطق دانست.

نماینده مردم اردل در مجلس شورای اسلامی با بيان اينكه شهداي اين حادثه در راه خدمت خالصانه و پيشرفت و توسعه كشورها جان خود را فداكردند، تصريح كرد: اين شهيدان، جهادگران عرصه اقتصادي بودند كه در راه رضاي خداي متعال و خدمت خالصانه جان خود را تقديم اسلام كردند و به يقين براي هميشه ماندگار و جاويد خواهند بود.

عزیزی با بيان اينكه اين اقدامات هيچ گونه ترس و دلهره‌اي در دل ملت ايران ايجاد نخواهد كرد، گفت: دشمن تلاش مي‌كند با اين اقدامات خصمانه رعب و وحشت در دل مردم ما ايجاد كند و مردم را از سفر به شهرهاي کربلا و نجف و زيارت عتبات باز دارد اما دشمنان بدانند تير آنان به سنگ خواهد خورد.

با بيان اينكه اين اقدام تروريستی برآمده از كينه و اختلاف تعصبی و قومی بود، افزود: تروريست‌های القاعده، گروه‌های وابسته و مورد حمايت عربستان و برخي متعصبان رژيم سابق جعلي عراق هستند كه مي‌كوشند با اين اقدامات ناجوانمردانه اختلاف و دودستگي در بين مسلمانان ايجاد كنند.

انتهای پیام/


کد مطلب: 11441

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/11441/حادثه-تروريستی-دياله-عراق-نمود-بارز-اسلام-ستیزی-دشمن

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir