کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

نماینده مردم فارسان، کوهرنگ،اردل و کیار خبرداد:

تخفیف بهای هزینه های گاز در استان چهار محال و بختیاری

12 دی 1392 ساعت 11:36

نماینده مردم شهرستان‌های اردل، فارسان، کیار و کوهرنگ در مجلس شورای اسلامی گفت: بهای هزینه های گاز در استان چهار محال و بختیاری تخفیف داده شد.


به گزارش جهانبین نیوز، حمید رضا عزیزی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار هفت چشمه اظهار داشت: چهارمحال و بختیاری یکی از استان‌‌های سردسیر کشور است و از این رو مصرف گاز در این استان بیش از سایر استان‌ها است.
وی افزود: با توجه به موقعیت کوهستانی و سردسیری دمای این استان در فصل زمستان به زیر ۳۰ درجه می‎رسد و این امر می‎طلبد تا در بهای هزینه‌های کلی انرژی این استان تمهیداتی در نظر گرفته شود.
دکتر عزیزی به پیگیری های اخیر خود برای تخفیف ویژه گاز استان اشاره کرد و گفت: مقرر شده تا بهای گاز در دو فصل پاییز و زمستان در استان کاهش پیدا کند.
وی در ادامه به مشکلات شهرستان اشاره کرد و افزود: شهرستان اردل یکی از شهرستان های است که مشکل اشتغال در آن زیاد بوده و با توجه که این شهرستان از نظر کشاورزی یکی از بهترین قطب استان می باشد در نظر داریم که سیستم آبرسانی را در دشت اردل و زمینهای کشاورزی هر چه زودتر عملی کنیم تا دغدغه اشتغال اکثر افراد بیکار حل شود.
عزیزی به دیگر فعالیتهای خود برای شهرستان اردل اشاره کردو گفت:گاز رسانی منطقه شلیل و بعضی از روستای شهرستان،راه اندازی جاده اردل به دوپلان(جاده گورمیزه)، تامین نیروی متخصص بیمارستان و راه اندازی زایشگاه از کار های پیگیر شده در شهرستان بود که به لطف خدا انجام شده است.
انتهای پیام/


کد مطلب: 11436

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/11436/تخفیف-بهای-هزینه-های-گاز-استان-چهار-محال-بختیاری

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir