کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس:

بابک زنجانی به هاشمی و روحانی وصل است/ گروه های ثروتمند همدیگر را پیدا می کنند

دانا , 11 دی 1392 ساعت 12:55

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: کاملا مشخص است که بابک زنجانی به آقای هاشمی و آقای روحانی وابسته است و معمولا گروهای ثروتمند همدیگر را پیدا می کنند.


به گزارش جهانبین نیوز به نقل از شبکه اطلاع رسانی دانا، احمد بخشایش اردستانی گفت: بابک زنجانی از تحریم ها سوء استفاده کرده و با احداث شرکت های داخلی و خارجی توانسته ره صد ساله را یک شبه طی کند.

وی ادامه داد: حتی در مصاحبه های وی مشهود است که وی افراد را خریده و این موضوع در جمهوری اسلامی قابل قبول نیست لذا نمایندگان از ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادی خواستار رسیدگی به این موضوع شدند.

وی با تاکید بر اینکه در یک اقتصاد سالم نمی شود کسی این قدر ثروتمند شود مگر اینکه مباحثی دنبالش باشد، گفت: قوه قضائیه می دانست که بابک زنجانی ثروت اندوزی می کند ولی باید وقتش می رسید تا با آن برخورد شود.

ﻧﻤﺎﯾﻨﺪه ﻣﺮدم اردﺳﺘﺎن در ﺧﺎنه ﻣﻠﺖ با اشاره به تصاویر منتشر شده از بابک زنجانی که به عنوان نیروهای امنیتی معرفی شده است، گفت: در حد شایعه شنیده بودم که وی یکی از نیروهای امنیتی است و دلیل آزادانه فعالیت کردن و ی در زمینه اقتصادی نیز همین موضوع و پشتوانه قوی ای که دارد، است.

وی با اشاره به اینکه معمولا گروه های که نیاز به پول داشته باشند خود را به افراد ثروتمند وصل می کنند، گفت: در عکسی دیده ام که وی با آقای هاشمی و آقای روحانی دست می دهد و وی خود نیز می گوید که از گروه آقای نوربخش رشد کرده است.

بخشایش فعالیت های اقتصادی زنجانی را به دولت فعلی منتسب کرد و افزود: وی در دوران سربازی راننده آقای نوربخش بود و به گفته خودش آشنایی با آقای نوربخش مسیر رشدش بود اما به نظر می رسد که وابستگی اش بیشتر به دولت فعلی بیشتر است تا دولت های قبلی.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس تاکید کرد: در عکس هایی که از وی منتشر شده کاملا مشخص است که وی به آقای هاشمی و آقای روحانی وابسته است و معمولا گروهای ثروتمند همدیگر را پیدا می کنند.

انتهای پیام/


کد مطلب: 11430

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/11430/بابک-زنجانی-هاشمی-روحانی-وصل-گروه-های-ثروتمند-همدیگر-پیدا-می-کنند

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir