کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

نماینده مردم اردل در مجلس تاکید کرد

لزوم اعتماد به بخش خصوصی برای تکمیل پروژه‌های عمرانی

11 دی 1392 ساعت 11:13

برای تکمیل طرح‌های عمرانی نیمه‌کاره به بخش خصوصی اعتماد شود.


حمیدرضا عزیزی در گفت‌و‌گو با جهانبین نیوز اظهار کرد: رعایت نکردن قانون، بی‌انضباطی مالی و قانون‌گریزی دولت‌های نهم و دهم مشکلات زیادی در بخش‌های مختلف به ویژه بخش اقتصادی بر مردم تحمیل کرد.
 
وی افزود: هدفمندی یارانه‌ها، قانون خوبی بود که در دولت‌های گذشته به طور صحیح اجرا نشد و بر این اساس بر مشکلات اقتصادی مردم و بخش تولید افزوده شد در حالی که باید از بخش تولید داخلی به عنوان راهکار حل مشکلات اقتصادی حمایت شود. 

نماینده مردم شهرستان‌های اردل، فارسان، کیار و کوهرنگ در مجلس شورای اسلامی همکاری دولت و مجلس را گام موثری در رفع مشکلات اقتصادی کشور دانست و گفت: توجه به ظرفیت‌های تولیدی و نیروی متخصص داخلی کشور، همدلی نیروها و برنامه‌ریزی عملیاتی از ملزومات کار نمایندگان مجلس و دولت یازدهم است. 

وی بر لزوم اعتماد به بخش خصوصی تاکید کرد و ادامه داد: اعتبارات کشور با توجه به تحریم‌ها محدود است و لازم است برای تکمیل طرح‌های عمرانی نیمه‌کاره به بخش خصوصی اعتماد شود. 

عزیزی، انتصاب مدیران کارآمد و متخصص را عامل مهمی در سامان دادن به اوضاع اقتصادی کشور دانست و اظهار کرد: بر همین اساس در انتصاب مدیران ستادی دستگاه‌های اجرایی لازم است توانمندی و تخصص، داشتن سابقه مطلوب در مدیریت، دانش، پاکدستی و ولایتمداری مدنظر قرار گیرد تا از این طریق بتوان به بهبود اوضاع کشور امیدوار بود. 

وی با تبیین راه‌های تحقق توسعه پایدار خاطرنشان کرد: توسعه پایدار در سطح استان با پیگیری سه شاخص خروج از بن‌بست، ارتقا و توسعه بهداشت و درمان و استقلال آب استان قابل تحقق است. 

عزیزی افزود: مردم و مسئولان باید یکصدا و همدل در راه تحقق این آرزوهای دیرینه مردم استان گام بردارند. 

انتهای پیام/


کد مطلب: 11423

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/11423/لزوم-اعتماد-بخش-خصوصی-تکمیل-پروژه-های-عمرانی

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir