:23'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['cache_html'] = '1'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['func'] = 'Get_Mobile_Footer'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['prms'] = '0'; ?> جهان بین - شکوه حماسه 9دی کمتر از 22 بهمن 57 نیست - نسخه قابل چاپ

کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

شکوه حماسه 9دی کمتر از 22 بهمن 57 نیست

9 دی 1392 ساعت 15:15

در 22 بهمن سال 1357 مردم توانستند به دخالت های آشکار استکبار و غارت کردن منابع کشورمان پایان دهند و این روز را جشن بگیرند. همچنین در روز9 دی سال 88 مردم به یک فتنه عظیم پایان داده و این روز را جشن گرفتند.


 به گزارش جهانبین نیوز به نقل از مشکات برین بام ایران نماینده ولی فقیه در استان ظهر امروز در جمع خبرنگاران استان به مناسبت 9 دی اظهار داشت: در این روز حماسه بزرگی در انقلاب اسلامی شکل گرفت حماسه ای که می توان آن را همپای 22 بهمن نامگذاری کرد.

حجت الاسلام نکونام افزود: در 22 بهمن سال 1357 مردم توانستند به دخالت های آشکار استکبار و غارت کردن منابع کشورمان پایان دهند و این روز را جشن بگیرند. همچنین در روز9 دی سال 88 مردم به یک فتنه عظیم پایان داده و این روز را جشن گرفتند.

وی بیان کرد:22 بهمن جشن پیروزی انقلاب اسلامی بود و 9 دی جشن پیروزی حق بر باطل بود روزی که مردم با حضورشان خط بطلان بر یک فتنه عظیم کشیدند.

امام جمعه شهرکرد با تاکید بر حضور پررنگ مردم در تمام عرصه ها، تصریح کرد: هیچ کس به جز مردم توانایی ایجاد حماسه نه دی را نداشت همانطور که اصل انقلاب را هم مردم لبیک گفتند.

وی گفت: تا خوب زوایای فتنه را نشناسیم نمی توان نهم دی ماه را درک کرد مردم ایران اسلامی فهمیدن که حضورشان لازم است وبه میدان آمدند تا 22 بهمن دیگری را خلق کنند و توانستند فتنه را برای همیشه پایان دهند.

حجت الاسلام نکونام ادامه داد: از این حرکت عظیم مردم دشمن فهمید که کودتاهای مخملینی که در جاهای دیگر می توانند خوب عمل کند در ایران هرگز عملی نخواهد شد.

وی گفت: در جریان نه دی فتنه گران داخل و خارج به ویژه سرانشان ناامید شدند آنها فهمیدن که ایران پایه های حکومتش قوی و مستحکم است و ریشه در اعماق وجود تک تک مردم دارد و پیوند مردم با ولایت ناگسستنی است و نمی توانند فتنه را در ایران رشد دهند.

حجت الاسلام نکونام با تاکید بر اینکه حق نه دی باید به خوبی ادا شود گفت: هرکس در مورد جریان نه دی حرف نزند و در زنده نگه داشتنش نکوشد در حق اسلام ظلم نموده است وکسانی که می خواهند خیلی ساده از کنارش بگذرند و سعی در کمرنگ نمودنش دارند از حقیقت عظیم برخواسته از درون مردم می ترسند.


کد مطلب: 11394

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/11394/شکوه-حماسه-9دی-کمتر-22-بهمن-57-نیست

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir