کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

حماسه نهم دی حرکت عاشورایی و مردمی در حفاظت و حراست از اسلام و انقلاب بود

8 دی 1392 ساعت 14:20

فرمانده سپاه ناحیه شهرستان شهرکرد: نهم دی بزرگترین رزمایش فرهنگی سیاسی ملت ایران در دفاع از آرمانهای نظام مقدس جمهوری اسلامی و حرکتی خودجوش و مردمی در خلق حماسه ای انقلابی بود.


به گزارش جهانبین، مهران مرادی در گفتگو با خبرنگار بام ایران خبر ضمن تسلیت فرارسیدن رحلت پیامبر و شهادت امام حسن و امام رضا(علیهم السلام) گفت: نهم دی روزی بود که بار دیگر مردمی بودن انقلاب ایران به رخ جهانیان کشیده شد.

مرادی با اشاره به سخن امام خمینی(ره) اذعان کرد: به درستی مردم ولی نعمت نظام و انقلاب اند و مردم ما بهتر از مردم صدر اسلام با ایمان و تدین و ولایت مداری خود نسبت به اسلام ادای دین کردند.

وی حماسه نهم دی را حرکت عاشورایی ملتی دانست که با الگوگیری از اهداف بلند قیام امام حسین(ع) و یاران باوفای ایشان درس ایستادگی و مقاومت در برابر بدخواهان و استکبار را به خوبی آموختند.

مرادی تاکید کرد: ۹ دی بی شک بی نظیرترین حرکت مردمی تاریخ انقلاب اسلامی در حفاظت و حراست از نظام مقدس جمهوری اسلامی و ارزشهای والای اسلام بود.

فرمانده سپاه ناحیه شهرستان شهرکرد ۹ دی را فصل جدیدی از بصیرت و آگاهی و هوشیاری و تیزبینی و دشمن شناسی و غیرت دینی و انقلابی در تاریخ مبارزات مردم ولایت مدار ایران دانست.

مرادی گفت: ۹ دی به واسطه همین حرکت های عظیم مردمی در تاریخ انقلاب ماندگار شد همانطور که مقام معظم رهبری فرمود: در ۹ دی دست اراده الهی دیده شد وگرنه این کارهایی نیست که با اراده ما انجام بگیرد این کار خداست این دست الهی است این چیزها دست من و امثال من نیست.

وی اذعان کرد: وظیفه امروز ما بازخوانی و حفظ پیامهای این حماسه بسیار مهم که به تعبیری انقلاب سوم نامیده می شود است چرا که از این طریق ماهیت دشمنان داخلی و خارجی برای عموم مردم مشخص می شود.


کد مطلب: 11359

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/11359/حماسه-نهم-دی-حرکت-عاشورایی-مردمی-حفاظت-حراست-اسلام-انقلاب

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir