کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

در نشست شورای اداری صورت گرفت

دو انتصاب جدید در استانداری چهارمحال و بختیاری

7 دی 1392 ساعت 14:35

آیین معارفه معاون سیاسی، امنیتی و معاون برنامه‌ریزی استاندار چهارمحال و بختیاری ظهر امروز در نشست شورای اداری این استان انجام گرفت.


به گزارش جهانبین نیوز، در نشست شورای اداری استان که با حضور نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری، استاندار و جمعی از مدیران استان برگزار شد، جهانبخش مرادی به عنوان معاون سیاسی امنیتی استاندار معرفی شد.

همچنین اسماعیل عامری گلستان به عنوان معاون جدید برنامه‌ریزی استاندار چهارمحال و بختیاری معرفی شد.
در این مراسم از خدمات یزدان جلالی معاون سابق سیاسی امنیتی و حمیدرضا فروزنده معاون سابق برنامه‌ریزی تجلیل شد.

خدابخش مرادی در این نشست با قدردانی از اعتماد استاندار، اظهار کرد: امید می‎رود با ارائه خدمات موثر و شایسته بتوانم پاسخگوی این اعتماد باشم.

وی بر ضرورت پاسخگویی به مطالبات مردمی از سوی مدیران استان تاکید کرد و گفت: مردم با تحقق حماسه سیاسی نقش خود را در پیشبرد برنامه‌های نظام به خوبی ایفا کردند و اکنون نوبت مدیران است تا با تلاش و جدیت حماسه اقتصادی را محقق کنند.

معاون سیاسی امنیتی استاندار چهارمحال و بختیاری، توسعه همه‎جانبه استان را از مهمترین برنامه‌های استان برشمرد و افزود: این مهم جز با فراهم کردن زیرساخت‌های لازم محقق نمی‎شود.

معاون جدید برنامه‌ریزی استاندار چهارمحال و بختیاری نیز در آیین معارفه خود اظهار کرد: بهبود بهره‌وری، انضباط مالی، جذب سرمایه‌گذار و رونق تولید باید در راس برنامه‌های اقتصادی استان باشد.

اسماعیل عامری گلستان افزود: همراهی و همکاری دستگاه اقتصادی استان در رونق تولید و سامان دادن به معیشت مردم دارای اهمیت به سزایی است.

انتهای پیام/


کد مطلب: 11336

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/11336/دو-انتصاب-جدید-استانداری-چهارمحال-بختیاری

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir