کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

مدیرکل ارشاد چهارمحال و بختیاری:

حماسه 9 دی عظمت ملت ایران را در جهان برجسته کرد

7 دی 1392 ساعت 8:43

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری گفت: حماسه 9 دی نقطه عطفی است که عظمت ملت ایران را بیش از پیش در نگاه جهانیان برجسته کرد.


حسین گنجی در گفت‌و‌گو با جهانبین نیوز اظهار کرد: یوم‌الله 9دی، روزی ماندگار در صفحات زرین تاریخ انقلاب شکوهمند اسلامی است.

وی افزود: بی‎شک این روز بزرگ نقطه عطفی است که عظمت ملت ایران را بیش از پیش در نگاه جهانیان برجسته کرد.

گنجی، عمل به هنگام را مهمترین ویژگی حماسه 9 دی دانست و گفت: تشخیص به موقع و تجلی ایمان دینی در دفاع از اسلام، انقلاب و رهبری از دیگر ویژگی‌های 9 دی است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال تصریح کرد: این حرکت به حدی بزرگ بود که از نگاه رسانه‌های دوست و دشمن در جهان پنهان نماند.

گنجی با بیان اینکه در عاشورای سال 88 خط قرمزها به دست عده‌ای بی‌خبر و فریب خورده شکسته شد، اظهار کرد: این در حالی بود که مردم شریف و مسلمان ایران در 9 دی ماه 88 در دفاع از دستاوردهای انقلاب اسلامی و پاسداری از مقام ولایت فقیه و اسلام چهره کریه استکبار را رسواتر از همیشه درهم شکست و مواضع حق‌طلبانه خودرا به جهانیان اعلام کرد.

وی خاطرنشان کرد: یوم الله 9 دی 88 روز درخشش جوانان و نوجوانانی بود که به نمایندگی از نسل سوم انقلاب در میادین و خیابان‌‌ها حضور یافتند، تا صیانت از انقلاب را از نسل پیش تحویل بگیرند.

گنجی با اشاره به نقش هنرمندان در شکل‌گیری حماسه 9 دی، افزود: هنرمندان همگام و همراه با سایر اقشار جامعه در شکل‌گیری حماسه 9 دی نقش به سزایی داشتند و پس از آن با خلق آثار هنری و فرهنگی در پاسداشت و بزرگداشت این حماسه نقش بی‎بدیلی ایفا می‎کنند.

وی تصریح کرد: امسال نیز هنرمندان استان با حضور در صحنه و مراسم گرامیداشت 9 دی همدوش با مردم فهیم، بصیر و ولایت‌مدار وفاداری خود را به انقلاب اسلامی و پاسداشت افتخارات ملت ایران اعلام می‌دارند.

انتهای پیام/


کد مطلب: 11306

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/11306/حماسه-9-دی-عظمت-ملت-ایران-جهان-برجسته

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir