کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

عبدالرسول غزالی در گفتگو با جهانبین:

دسترسی ثبت احوال چهارمحال و بختیاری به صدور و آرشیو الکترونیکی اسناد

1 دی 1392 ساعت 21:48

مدیر کل ثبت احوال استان از بهره برداری از سامانه آرشیو الکترونیک تمامی اسناد تحت پوشش این سازمان در چهارمحال و بختیاری خبر داد.


عبدالرسول غزالی وردنجانی در گفتگو با خبرنگار جهانبین گفت: صدور دیجیتالی اسناد و بهره برداری از آرشیو الکترونیکی اسناد در امور سجلی و کارت ملی یکی از دستاورد های ثبت احوال استان است که در راستای خدمت رسانی سریع و دقیق به مردم راه اندازی شده است.

غزالی افزود:در  این سامانه صدور و اتقان اسناد هویتی به صورت دیجیتال را برای کاربران ثبت احوال تسهیل کرده و از استفاده اوراق و برگه های کاغذ تا حد زیادی جلوگیری می کند.

وی ادامه داد: بیش تاز دو میلیون سند سجلی در این سامانه ثبت شده است و با این دسترسی می توان با اطلاعلات و داده های تعریف شده شناسنامه ها را در شهر های محل سکونت افراد صادر کرد، همچنین از این روش دیگر امکان انتقال پرونده های سجلی مردم از چهارمحال و بختیاری به دیگر استان ها صورت نمی گیرد.

عبدالرسول غزالی بیان داشت: ثبت احوال استان در نظر دارد خدمات ثبتی خود را در دفاتر پیشخوان دولت در شهرها و روستاها واگذار نماید و در این خصوص جمعا 10دفتر شامل 7دفتر شهری و سه دفتر پیشخوان روستایی افتتاح شده است.

وی از صدور کارت هوشمند ملی جهت ساکنین مرکز استان برای اولین بار در چهارمحال وبختیاری هم خبرداد .
انتهای خبر/ح


کد مطلب: 11209

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/11209/دسترسی-ثبت-احوال-چهارمحال-بختیاری-صدور-آرشیو-الکترونیکی-اسناد

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir