کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

اورژانس جاده ای بلداجی شهرستان بروجن فاقد امکانات اولیه رفاهی است

ایرنا , 1 دی 1392 ساعت 12:53

پایگاه اورژانس بین جاده ای بلداجی از توابع شهرستان بروجن فاقد امکانات اولیه رفاهی از جمله آب آشامیدنی سالم، گاز و ارتباط مخابراتی است.


به گزارش جهانبین، پایگاه های اورژانس بین جاده ای نقش مراکز پیش بیمارستانی را در مواقع بروز حادثه و بحران ایفا می کند و باید تمامی امکانات اولیه رفاهی و خدماتی را داشته باشد و این در حال است که پایگاه بلداجی که در یکی از محورهای پردتردد استان قرار دارد فاقد امکانات اولیه رفاهی است.

کارکنان پایگاه اورژانس بین جاده ای بلداجی برای تامین سوخت از کپسول های گاز مایع استفاده می کنند و به دلیل اینکه انبار جداگانه ندارند این کپسول گاز در کنار آمبولانس نگهداری می کنند که با خطراتی همراه است.

به گزارش ایرنا، مشکلات این پایگاه ارورژانس روز یکشنبه در نشستی با حضور فرماندار، سرپرست شبکه بهداشت و درمان بروجن، بخشدار، شهردار و اعضای شورای اسلامی بلداجی بررسی شد.

بنابراین گزارش در این جلسه مقرر شد که شورای شهر و شبکه بهداشت و درمان نسبت به لوله کشی و تامین آب آشامیدنی سالم، شرکت گاز و فرمانداری نسبت به تامین گاز طبیعی و شرکت مخابرات نیز برای تامین ارتباط تلفنی این پایگاه اقدام کنند.

سرپرست شبکه بهداشت و درمان بروجن در این جلسه گفت: مکان فعلی پایگاه اورژانس جاده ای بلداجی مناسب نیست و از مسئولان شهر بلداجی و فرمانداری انتظار می رود نسبت به مکان یابی محلی مناسبی برای این پایگاه اقدام کنند.

ˈمرضیه خلیل زادهˈ افزود: با توجه به اینکه اقدامات اولیه رفاهی و خدماتی در این پایگاه وجود ندارد، نمی توان انتظار خدمت رسانی مطلوب پیش بیمارستانی به مصدومان احتمالی را داشت.

به گزارش ایرنا، این پایگاه درفاصله دوکیلومتری شهربلداجی و حدفاصل سه راه گهرو(پارک بزیال) تا امامزاده حمزه ابن علی ودرحاشیه روستاهای تالاب بین المللی چغاخور واقع شده است.


کد مطلب: 11199

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/11199/اورژانس-جاده-بلداجی-شهرستان-بروجن-فاقد-امکانات-اولیه-رفاهی

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir