کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

سجادی:

تدبیر و عقلانیت سنخیتی با حجاریان ندارد

خبرگزاری دانشجو , 1 دی 1392 ساعت 12:13

سخنگوی جبهه پیروان گفت: امثال حجاریان هرگز این حرف ها را نمی زدند. ولی حالا که دولت عوض شده تصور می کنند با دولت سنخیتی دارند در حالی که ...


به گزارش جهان بین، سیدکمال‌الدین سجادی گفت : طیف افراطی اصلاح طلبان همیشه حرکت هایی داشتند که این حرکت ها هم تعجب دیگران را به همراه داشته و هم سوال برانگیز بوده است. مثلا همین اظهارات اخیر سعید حجاریان در مورد مجلس. به نظر بنده اگر شرایط همان شرایط قبل بود امثال حجاریان هرگز این حرف ها را نمی زدند. ولی حالا که دولت عوض شده تصور میکنند با دولت سنخیتی دارند در حالی که ما اینگونه فکر نمی کنیم.

وی افزود: از پیشینه جناب آقای دکتر روحانی و دولت ایشان و همچنین شعارهایی که مبنی بر اعتدال مطرح می کردند اینگونه بر می آید که از این جریان های افراطی دوری کنند و خود را با آنها همسو نکنند.

سخنگوی جبهه پیروان خط امام و رهبری در ادامه با اشاره به اظهارات اخیر برخی از چهره های اصلاح طلب خاطرنشان کرد: اینها منسوب به طیف تندرو هستند این طیف همان هایی هستند که فتنه را ایجاد کردند. ما اعتقاد داریم دکتر روحانی این تدبیر را دارند که تحت تاثیر این تحلیل ها قرار نگیرند. چرا که هم اصول گرایان و هم اصلاح طلبان اعتدال گرا با چنین نظراتی مخالف اند.

سجادی اظهار داشت: تدبیر و عقلانیت سنخیتی با حجاریان و طیف افراطی ندارد.

انتهای خبر/





جهانبین,حجاریان,جبهه,پیروان,انحلال,مجلس,دولت,یازدهم,روحانی,اصلاح,طلب,طلبان


کد مطلب: 11192

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/11192/تدبیر-عقلانیت-سنخیتی-حجاریان-ندارد

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir