کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

رئیس بسیج اساتید چهارمحال و بختیاری:

حماسه ۹ دی محصول شور و شعور ملت انقلابی ایران بود

1 دی 1392 ساعت 11:04

عظمت ۹ دی از آن روست که با یک حرکت جهادی توده مسلمان ایران که محصول شور و شعور آن‌ها بود، برنامه‎ها و ترفندهای دو دهه استکبار و دشمنان داخلی و خارجی نقش بر آب شد.


احمدرضا بسیج در گفت‌و‌گو با جهانبین نیوز با گرامیداشت حماسه ۹ دی، اظهار کرد: در این روز مردم بر اساس وظیفه دینی خود به میدان آمدند تا نشان دهند بر خلاف تبلیغات فتنه‌گران، مردم ایران علاوه بر پایبندی به نظام جمهوری اسلامی از عزم و اراده دینی استوار برخوردارند.

وی افزود: حماسه ۹ دی ماه نمایش قدرت نرم در پرتو بصیرت، ولایت‌مداری و روح عاشورایی بود که در مقابل جبهه استکبار جهانی و فرهنگ سکولار قدرت‌طلب تمامیت‌خواه ایستاد.

بسیج تصریح کرد: جبهه‌ای که در پشت شعارهای زیبای برخاسته از فطرت انسان، چون پاسداشت حق انتخاب دیگران، سعی در پایمال کردن حق انتخاب اکثریت مردم داشت و به بهانه‌های گوناگون تمام خطوط قرمز قانونی و شرعی را زیر پا گذاشت.

رئیس سازمان بسیج اساتید چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه حوادث و اتفاقات فتنه ۸۸ محصول دو دهه برنامه‎ریزی دشمن به سرکردگی آمریکا و صهیونیسم بود، گفت: عظمت ۹ دی از آن روست که با یک حرکت جهادی توده مسلمان ایران که محصول شور و شعور آن‌ها بود، برنامه‎ها و ترفندهای دو دهه استکبار و دشمنان داخلی و خارجی نقش بر آب شد.

بسیج خاطرنشان کرد: واقعیت این است که دشمن و جریان فتنه از مردم در نهم دی سیلی محکمی خورد و از خرداد سال ۱۳۸۹، راهبرد خود را تغییر داد، راهبرد تحریم و فشار اقتصادی به مردم برای انتقام از حماسه‌سازان نهم دی است.

وی با اشاره به اینکه تحریم و فشار اقتصادی برای خسته کردن مردم است، اظهار کرد: به طور قطع، مردم ایران به راهبرد جدید دشمن و جریان فتنه، ضربه‌ای محکم‌تر از نهم دی خواهند زد و با تحقق حماسه اقتصادی این نقشه‌ها هم نقش برآب می‎شود.

انتهای پیام/


کد مطلب: 11191

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/11191/حماسه-۹-دی-محصول-شور-شعور-ملت-انقلابی-ایران

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir