کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

نماینده مردم لردگان در مجلس:

حماسه ۹ دی انقلابی دیگر در تحکیم پایه‌های نظام بود

1 دی 1392 ساعت 10:40

نماینده مردم لردگان در مجلس شورای اسلامی گفت: حماسه ۹ دی، انقلابی در تقویت و تحکیم پایه‌های نظام به شمار می‎رود.


مجید جلیل در گفت‌و‌گو با جهانبین نیوز اظهار کرد: چند سال از فتنه ۸۸ می‌گذرد و این زمان فرصت مناسبی در اختیار ما قرار می‎دهد تا به تحلیل بیشتر آن بپردازیم.

وی با بیان اینکه حماسه ۹دی، انقلابی دیگر در مسیر انقلاب اسلامی بود، متذکر شد: حماسه ۹دی با دفع فتنه ۸۸ نقش بسیار مهمی در استمرار انقلاب اسلامی داشت و ضروری است تا این حماسه را بیش از پیش گرامی داشت.

جلیل به چگونگی وقوع فتنه ۸۸ اشاره کرد و گفت: در جریان فتنه ۸۸ عده‌ای با حمایت نیروهای بیگانه سعی در تضعیف و براندازی نظام داشتند.

نماینده مردم لردگان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: فتنه‌جویان به بهانه تقلب در انتخابات فضای کشور را به آشوب کشیدند در حالی که هدف واقعی آن‌ها نابودی نظام جمهوری اسلامی ایران بود.

این مسئول با اشاره به جنگ اقتصادی دشمن، بیان داشت: دشمن در سال‌های اخیر با ایجاد تحریم‌ها و تحمیل فشارهای اقتصادی بر مردم کارآمدی قصد دارد نظام را زیر سئوال ببرد اما با تحقق حماسه اقتصادی مورد نظر مقام معظم رهبری این فتنه نیز خنثی می‎شود.

نماینده مردم لردگان در مجلس شورای اسلامی بر ضرورت حفظ وحدت و همدلی در کشور تاکید و متذکر شد: اختلاف و دوگانگی می‌تواند آسیب جدی به نظام وارد کند برهمین اساس ضروری است تا مسئولان به حفظ و تقویت وحدت توجه بیشتری داشته باشند.

جلیل خاطرنشان کرد: با وجود تحریم‌ها و فشارهایی که از سوی دشمنان بر مردم وارد می‎شود اما مردم ما هوشیارانه در برابر این فتنه‌ها مقاومت کرده و همواره توطئه‌های دشمن را خنثی می‎کنند و امید می‎رود تیم مذاکره‌کننده بتواند با هوشیاری در روند توافقات ژنو اقتدار و عزت ایران اسلامی را حفظ کند.

انتهای پیام/


کد مطلب: 11189

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/11189/حماسه-۹-دی-انقلابی-دیگر-تحکیم-پایه-های-نظام

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir