کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

رئیس شورای هماهنگی چهارمحال و بختیاری:

حماسه ۹ دی روز رسوایی فتنه‌گران عاشوراستیز است

30 آذر 1392 ساعت 9:39

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری گفت: حماسه ۹ دی روز رسوایی فتنه‌گران عاشوراستیز است.


علی گرجی در گفت‌و‌گو با جهانبین نیوز اظهار کرد: حماسه جاودان ۹ دی، حماسه نسل سومی‌های انقلاب بود که به عنوان فتح‌الفتوح ملت مبارز و شجاع ایران بر تارک درخشان افتخارات ملی ایران می‌درخشد.
وی افزود: حماسه ۹ دی، پیوند ناگسستنی امت با امامت و تودهنی محکم ملت ایران به جریانات فتنه‌‌گر برانداز بود و این حماسه ضامن بقا و رمز ماندگاری انقلاب اسلامی است.
گرجی، حماسه ۹ دی را قله افتخارات مقاومت و ایستادگی ملت در هشت ماه جنگ نرم و عملیات روانی دشمن دانست و گفت: این حماسه به عنوان نقطه عطفی در راستای نمایش اتحاد و انسجام ملی ایرانیان حول محور ولایت در تاریخ انقلاب اسلامی به ثبت رسید و برای همیشه در تاریخ ماندگار شد.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه ۹ دی، قیام عاشورائیان علیه عاشوراستیزان بود، اظهار کرد: قیام مردمی ۹ دی روز رسوایی فتنه‌گران عاشوراستیز است.
گرجی از برگزاری همایش بصیرت و میثاق با ولایت همزمان با ۹ دی در استان خبر داد و گفت: این همایش همزمان با ۹ دی در مرکز استان و از چهارم تا دهم دی ماه در سایر شهرستان‌ها برگزار می‎شود.
وی با بیان اینکه حماسه ۹ دی امسال با شعار لبیک یا رسول‌الله گرامی دشته می‌شود، افزود: تیین عظمت و شکوه حماسه ۹ دی در خنثش کردن فتنه ۸۸ در راس برنامه‌ها قرار دارد.
گرجی خاطرنشان کرد: این حماسه تاریخی و ماندگار به تعبیر زیبای مقام معظم رهبری یکی از قله‌های فراموش‌نشدنی، حرکتی برخاسته از اعماق ایمان‌ها و بصیرت ملی، شناخت لحظه‌ها و موقعیت‌ها و انجام عمل به موقع در آن لحظه‌ها، حضور در عرصه مجاهدانه، حرکتی متکی بر ایمان و اراده الهی، مردمی و خودجوش در تاریخ انقلاب اسلامی بود.
انتهای پیام/


کد مطلب: 11170

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/11170/حماسه-۹-دی-روز-رسوایی-فتنه-گران-عاشوراستیز

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir