کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

به‌ مناسبت حادثه تروریستی عراق

چهارشنبه روز عزای عمومی در چهارمحال و بختیاری اعلام شد

خبرگزاری فارس , 26 آذر 1392 ساعت 17:54

استاندار چهارمحال و بختیاری به مناسبت شهادت جمعی از مهندسین، تکنسین‌ها و کارگران این استان در حادثه تروریستی استان دیاله عراق فردا را روز عزای عمومی اعلام کرد.


به گزارش جهانبین، قاسم سلیمانی‌دشتکی پیش از ظهر امروز در نشست ستاد امور جوانان این استان، با تسلیت به مناسبت شهادت جمعی از مهندسان، تکنسین‌ها و کارگران ایرانی در استان دیاله عراق اظهار داشت: این جنایتکاران بارها ثابت کرده‌اند که عزت و استقلال کشور ایران را برنمی‎تابند و این عصبانیت خود را هر بار به طریقی نشان می‌دهند.

وی افزود: آن‌ها باید بدانند که با اینگونه اقدامات هرگز نمی‌توانند در اراده ملت ایران خللی ایجاد کنند.

سلیمانی‌دشتکی فردا را روز عزای عمومی در این استان اعلام کرد و گفت: فردا مراسم تشییع جنازه سه تن از شهدای حادثه تروریستی عراق با شکوه بسیار در شهرکرد برگزار خواهد شد.

استاندار چهارمحال و بختیاری ادامه داد: پس از تشییع پیکر این شهدا، پیکر پاک آنها برای خاکسپاری به زادگاه خود انتقال داده خواهد شد.

وی با تاکید بر ضرورت برگزاری باشکوه این مراسم گفت: در این مراسم برای ادای احترام به جایگاه شهدا باید کارکنان دستگاه‌ها، ادارات، دانشجویان، اقشار مختلف جامعه حضور به هم برسانند.

استاندار چهارمحال و بختیاری در ادامه با اشاره به نقش جوانان در عرصه‌های مختلف گفت: جوانان کشور در عرصه‌های مختلف علمی، پژوهشی، حماسی و دفاعی نقش مهم و برجسته‌ای را ایفا کرده‌اند.

سلیمانی‌دشتکی با تاکید بر اهمیت توجه به جایگاه جوانان افزود: جوانان دارای دغدغه‌های بسیاری از جمله ازدواج، اشتغال و تحصیل هستند که باید به آنها توجه شود.


کد مطلب: 11117

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/11117/چهارشنبه-روز-عزای-عمومی-چهارمحال-بختیاری-اعلام

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir