کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

مادر شهید علی حسین خلیلی در گفتگو با جهانبین:

پسرم را فدای رهبر و انقلاب کردم / اقدام تروریستی، نهایت ضعف دشمنان در برابر نظام بود

26 آذر 1392 ساعت 12:32

مادر یکی از شهدای عملیات تروریستی مرز خسروی، گفت: من فرزندم را در راه اسلام و انقلاب هدیه کردم، دشمنان نظام از موضع ضعف و ناتوانی دست به اقدامات تروریستی افراد غیر مسلح م ی زنند.


خانم خلیلی ، مادر شهید علی حسین خلیلی که فرزندش جمعه هفته گذشته در عملیات تروریستی به شهادت رسید امروز صبح برای تحویل پیکر فرزندش به پزشکی قانونی استان مراجعه کرده بود وبا باری از اندوه و غم، دعوت پایگاه خبری  جهانبین نیوز،  را قبول کرد و مصاحبه ای  با ایشان ترتیب داده شده است:
 
جهانبین: ضمن تسلیت این غم جانکاه به شما و خانواده محترم، بفرمایین، شهید حسین علی خلیلی با چه هدفی به کشور عراق سفر کرد؟

مادر شهید: علی حسین 38 ساله و متاهل دارای سه فرزند بود وی در شهرهای زیادی از استان به کار و زحمت می پرداخت، در آخرین شغل خود هم که به عراق رفت به رانندگی جرثقیل مشغول بود. وی کار و زحمت را برای خود عار و ننگ نمی دانست، به سختی و با مشقات زیادی کار می کرد اما همیشه در حال شکرگزاری خداوند بود.
هدف از عزیمت علی حسین به عراق، چیزی به جز کار کردن و کسب روزی و امرار معاش خانواده نبود. وی هیچ دید سیاسی و حزبی را در خود نمی پروراند و با مسائل سیاسی و حزبی کاری نداشت.

جهانبین: در آخرین ملاقات با شهید خلیلی خاطره ای از ایشان به ذهن دارید؟

مادر شهبد: بله ایشان همیشه ما را به ترس از خدا برحذر می داشت و همیشه معتقد بود که روزی و قسمت انسان ها را خداوند تعیین کرده است، وی در آخرین باری که برای مرخصی به لردگان آمد لحن و رفتار دیگری با ما داشت، بسیار دوست داشتنی و خواستنی شده بود به حدی که موقع خداحافظی با همه اهل خانه و فامیل خداحافظی کرد، گویی می دانست که دیگر با پای خود بر نمی گردد ...وی به همه می گفت:حلالم کنید و برایم تا می توانید دعا کنید...

جهانبین:رفتار علی حسین با شما و اعضای خانه چطور بود:

مادر شهید:  علی حسین در بین دیگر فرزندانم بیشتر از همه به من و پدرش احترام قائل بود، با من بسیار دوست و رفیق بود، اخلاقش نیکو بود و هرگز به خودش ناراحتی و عصبانیت راه نداد و حتی برادران و همسایه هایش هم یک لحظه از او غمگین و ناراحت نشدند.

جهانبین: با وجود اینکه غم از دست دادن فرزند ناگوار است و تحملش سخت به نظر می رسد، از اینکه فرزندتان به مقام شهادت در راه حماسه اقتصادی نایل شدند احساستان را بفرمایید؟

مادر شهید: من از اینکه پسرم را در راه انقلاب و اسلام و امام شهیدان اهدا کرده ام لحظه ای تردید ندارم و او را قربانی راه امام حسین(ع) می دانم . دشمنان این نظام هر لحظه در کمین هستند تا با ایجاد ترس و وحشت در بین مردم کشور، این نظام را از ریشه بیرون بیاورند، آن ها حتی به کارگران بی دفاع ما که برای کسب روزی حلال به مرزهای کشورهای دیگر قدم برداشته اند رحم نمی کنند.(با صدایی پر از بغض) مگر علی حسین من و دیگر دوستانش چه گناهی کرده بودند که باید مستحق این چنین عمل استکبارانه و جاهلانه ای قرار بگیرند؟

انتهای پیام/ح


کد مطلب: 11114

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/11114/پسرم-فدای-رهبر-انقلاب-کردم-اقدام-تروریستی-نهایت-ضعف-دشمنان-برابر-نظام

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir