:23'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['cache_html'] = '1'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['func'] = 'Get_Mobile_Footer'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['prms'] = '0'; ?> جهان بین - راه اسلام با حوادث تروریستی تزلزل نمی یابد/ شهدای ترور احیاگر فرهنگ کار و حماسه اقتصادی هستند - نسخه قابل چاپ

کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری:

راه اسلام با حوادث تروریستی تزلزل نمی یابد/ شهدای ترور احیاگر فرهنگ کار و حماسه اقتصادی هستند

26 آذر 1392 ساعت 15:16

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری گفت: شهیدان حملات تروریستی مرز خسروی، احیاگران حماسه اقتصادی هستند و راه اسلام و شهادت در این راه با این حوادث تغیی نمی یابد.


حجت الاسلام محمدعلی نکونام در گفتگو با خبرنگار جهانبین گفت: حادثه تروریستی عراق مساله تازه ای نیست در واقع مسئله ای است که ما از ناحیه استکبار همیشه  با آن مواجه بودیم.
وی افزود: نظام اسلامی از روزی که شکل گرفته با این مسئله مواجه بوده و هر روز، دشمنان به گونه ای با این حرکت پویای عاشورایی که در جهت جهانی شدن قدم برداشته است، مقابله و مبارزه کرده و هر بار به شکلی،  شیطنت ها و مکر های خودشان را به عرصه می آورند.
حجت الاسلام نکونام ادامه داد: آنچه که امروز ما شاهد آن هستیم، عزیزانی از ایران اسلامی به قصد تلاش و کار به عراق سفر کردند  و با هدف تلاش و جهاد اقتصادی و خدمت به مسلمان ها و هم کیشان و هم نوعان خود،یک پیوند ومشارکت فکری، فرهنگی و اقتصادی  را به نمایش مس گذارند.طبیعی است که دشمن نمی تواند این مسائل را تحمل کند.
امام جمعه شهرکرد با محکوم کردن این حرکت تروریستی ادامه داد: انقطاع و از هم گسستگی پیوند فرهنگ اسلامی با دیگر فرهنگ ها از دیرباز نقشه و هدف دشمنان شوم اسلام بوده و هست.
وی گفت: شیعه و مسلمانان پیرو اسلام ناب کسانی نیستند که با اینطور حوادث دست از راهشان بردارند و از مکتبشان روی بگردانند، اینها محکم و پیوند خورده با اسلام هستند و اینگونه حوادث هرگز تزلزلی در راه اسلام ایجاد نمی کند بلکه مقاومتشان را بیشتر میکند .

وی در پایان با اشاره به مراسم تشییع سه شهید حمله تروریستی در روز چهارشنبه 27 آذرماه گفت: امیداست که مردم و اقشار مختلف استان با حضور منسجم در این مراسم دشمنان اسلام را از عملی ساختن نقشه های شوم و پلید خود، باز دارند.
انتهای خبر/ح


کد مطلب: 11112

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/11112/راه-اسلام-حوادث-تروریستی-تزلزل-نمی-یابد-شهدای-ترور-احیاگر-فرهنگ-کار-حماسه-اقتصادی-هستند

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir