کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

شهادت جمعی از بهترین ها ی چهارمحال و بختیاری دست آورد حمایت آمریکا از تروریسم

کیار بیدار , 26 آذر 1392 ساعت 9:43

بار دیگر مدعیان حقوق بشر و مبارزان تروریسم خود حقوق بشر را زیر پا نهادند و عده ای از متخصصان و مردان غیور ،زحمتکش و بی ادعا را ناجوانمردانه در حمله ی ترریستی به شهادت رساندند .


به گزارش جهانبین، غروب روز جمعه۲۲آذرماه سال ۱۳۹۲ انتشار خبر شهادت جمعی از تکنسین ها و کارگران استان چهارمحال و بختیاری در عراق مردم چهارمحال و بختیاری را عزادار کرد.

بار دیگر مدعیان حقوق بشر و مبارزان تروریسم خود حقوق بشر را زیر پا نهادند و عده ای از متخصصان و مردان غیور ،زحمتکش و بی ادعا را ناجوانمردانه در حمله ی ترریستی به شهادت رساندند .

همه ی مردمان چهارمحال و بختیاری در غم از دست دادن عزیزانشان در پی این حمله ی تروریستی داغدار و عزادارند اما این غم عظیم و مصیبت بزرگ باعث آن نمی شود که دست پنهان کشور حامی تروریسم دولتی در این حمله دیده نشود .

عراق کشوری که سال ها با همه ی توان و باحمایت کشور هایی چون آمریکا و انگلیس و فرانسه و رژیم غاصب صهیونیستی به شهر ها و روستا های ایران هجوم آورد تا به خیال خام خودش ایران را تحت اشغال درآورد اینک خود عرصه ی تاخت و تاز نیروهای اشغال گر شده است . همان حامیان قدیم عراق در حمله به ایران اینک می خواهند عراق را هم مانند سوریه و لبنان و فلسطین کانون تجاوز و ترور و اشغال گری کنند .

آمریکا کشورزی که داعیه دار حمایت از حقوق بشر است در نقض حقوق حقه ی کشورجمهوری اسلامی ایران از هیچ جنایتی کوتاهی نکرد و آخرین جنایت این مدعی حقوق بشر ترور عده ای از مردان بی دفاع ایرانی توسط گروه های تروریست تحت حمایتش بود .

آنان که شیفته ی غرب و زرق و برق دروغین تبلیغات غربی شده اند چرا با وجود این جنایات علنی علیه ایران اسلامی و مردمان این کشور متمدن متدین را باور نمی کنند ؟چرا با وجود این گونه جنایات خصمانه باز هم در نشست های دیپلماتیک از اعتماد متقابل سخن می گوییم ؟چرا عده ای دست خونین آمریکا و هم قسمانش در بسیاری از جنایت های علیه بشریت را نمی بینند ؟مگر جز ین است که همان مدعیان حقوق بشر ،آزادی و عدالت و خیلی دیگر از حرف های قشنگ تعدادی از بهترین های استان چهارمحال و بختیاری را از ما گرفتند و به شهادت رساندند ؟چرا وقتی رهبر فرزانه ی انقلاب حضرت آیت الله العظمی خامنه ای امیدی به مذاکرات ژنو ندارد عده ای این حرف را باور نمی کنند ؟ شهادت جمعی از دیپلمات های ایرانی در حمله ی تروریستی به سفارت ایران در لبنان و در پی آن شهادتن جمع از فرزندان ایران در عراق پیامی جز خصومت آمریکا با ایران ندارد چرا عده ای در گوششان پنبه فرو کرده اند و این پیغام را نمی شنود دیگر چیزی است که باید از خود آنان پرسید.

شهادت جمعی از فرزندان ایران اسلامی ،مردانی از خطه ی چهارمحال و بختیاری در حمله ی تروریستی روز جمعه عراق را به خانواده و بازماندگان آن کبوتران خونین بال تبریک و تسلیت عرض می نمایم .

مهدی بهزادی


کد مطلب: 11102

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/11102/شهادت-جمعی-بهترین-ی-چهارمحال-بختیاری-دست-آورد-حمایت-آمریکا-تروریسم

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir