:23'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['cache_html'] = '1'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['func'] = 'Get_Mobile_Footer'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['prms'] = '0'; ?>:23'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['cache_html'] = '1'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['func'] = 'Get_Mobile_Footer'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['prms'] = '0'; ?> جهان بین - عدم گشایش اعتبار( ال سی) توسط برخی بانک ها،واحد های صنعتی را به کام تعطیلی می کشاند - نسخه قابل چاپ

کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

عدم گشایش اعتبار( ال سی) توسط برخی بانک ها،واحد های صنعتی را به کام تعطیلی می کشاند

25 آذر 1392 ساعت 8:23

عدم گشایش اعتبار یا همان ال سی توسط بانک های استان، واحد های صنعتی را به کام تعطیلی می کشاند این در حالی است که بانک های دیگر استان ها بدون هیچ دغدغه ای با گشایش اعتبار به صنعت خود کمک می کنند.


برخی از مدیران واحد های صنعتی استان از فعالیت های مدیران غیر بومی در استان گلایه داشتند.
جمعی از آن ها در گفت وگو با خبرنگار جهانبین نیوز گفتند. با وجود مدیران برخی غیر بومی صنعت استان به جای نمی رسد این افراد دلسوزی برای استان ندارند.

مدیر یک شرکت بزرگ تولید بخاری و آبگرمکن در شهرکرد هم در گفتگو با خبرنگار ما گفت : عدم گشایش اعتبار یا همان ال سی توسط بانک های استان،  واحد های صنعتی را به کام تعطیلی می کشاند این در حالی است که بانک های دیگر استان ها بدون هیچ دغدغه ای با گشایش اعتبار به صنعت خود کمک می کنند.

مدیر واحد تجاری سازیشرکتی در بروجن هم،  کمبود زمین را از دیگر مشکلات کارخانجات بزرگ دانست و تصریح کرد: واحد های صنعتی بزرگ برای توسعه واحد تولیدی خود با کمبود زمین مواجه هستند.

یکی از مدیران واحد های تولیدی استان نپذیرفتن فشار تحریم ها و همچنین تاثیر نسبی یارانه ،بر تولید را از لطمه های بزرگ بر صنعت کشور دانست و خاطر نشان شد: بخش اقتصادی کشور یک سیستم مجزا نیست و هر گونه تغییر در آن سبب تحول در دیگر بخش ها این سیستم می شود.

یکی از مدیران واحد های تولیدی کوچک  از افزایش بهای پرداخت حق بیمه برای کارگران به تامین اجتماعی خبر دادو اظهار کرد: این اقدام تامین اجتماعی سبب اخراج تعداد زیادی از کارکنان واحد های صنعتی شده است و با این وضعیت ادامه کار بسیار سخت است.

یکی از نمایندگان کارخانجات لبنیات استان هم افزود: چرا مسولین آموزش و پرورش برای تامین شیر مدارس با کارخانجات لبنی استان قرار دادی نمی بندد و به استان اصفهان مراجعه می کند این در حالی است که ادرات استان اصفهان به هیچ وجه حاضر به بستن قرار داد با واحد های تولیدی استان چهار محال و بختیاری نیستند.
انتهای خبر/ح


کد مطلب: 11064

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/11064/عدم-گشایش-اعتبار-ال-سی-توسط-برخی-بانک-واحد-های-صنعتی-کام-تعطیلی-می-کشاند

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir