کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

بيانيه خانه مطبوعات و خبرنگاران به مناسبت شهادت جمعی ازمهندسان و کارگران در مرز خسروی

اقدام تروریستی، مهر تاییدی است بر ضلالت و گمراهی القائده

24 آذر 1392 ساعت 16:30

خانه مطبوعات وخبرگزاریهاوخبرنگاران استان چهارمحال وبختیاری ضمن
محکومیت این اقدام تروریستی این ضایعه جانگداز را به رهبر معظم انقلاب
وملت ایران ومردم شهید پرور چهارمحال بختیاری وبویژه وخانواده های
شهیدان تسلیت می گوید


به گزارش جهانبین نیوز، متن بیانیه بيانيه خانه مطبوعات و خبرنگاران به این شرح است:
بسم الله الرحمن الرحیم
انالله وانا الیه الراجعون
و من یفعل ذلک عدوانا" و ظلما" فسوف نصلیه نارا" وکان ذلک علی الله یسیرا
(۳۰ سوره نساء)
و هرکس چنین کند (به جان مردم دست ظلم دراز کند) از روی دشمنی و ستمگری،پس او را بزودی در آتش دوزخ افکنیم و این کار (یعنی انتقام کشیدن ازظالمان) برای خدا آسان است.
در روزهایی که امت اسلام، خودرا آماده برگزاری اربعین سومین امام همام خود و شهدای کربلا می کند، امامی که در روز عاشورا به دست جهل انسان‌های به ظاهر مسلمانی که به هیچ عنوان نور الهی در دل و جانشان نفوذ نداشت با ۷۲ تن از یاران خود، به همه مسلمانان آموخت (کل یوم عاشورا و کل ارضکربلا).
عصر جمعه تعدادی افراد مسلح ناشناس به کارگران و مهندسان ایرانی ( هم استانیهای عزیزمان ) که در یک شرکت عملیات اجرایی طرح خط لوله گاز ایران به عراق در منطقه الندی در حوالی شهر بلدروز استان دیاله عراق را انجام می دهد، حمله کردند .
انسانهای بی گناهی که برای کمک به سازندگی عراق تلاش می کردند . که در این حادثه ۱۸ نفر از هم استانیهای عزیزمان شهید و چهار نفر مجروح شدند.. در نهایت تأثر و تأسف، این گروه‌های انحراف یافته از
دین که توسط بعضی از کشورهای مرتجع عرب حمایت مالی و معنوی می شوند، باز به اقدامی شنیع دست زدند که مهر تاییدی است بر ضلالت این جماعت نادان.
اینان به تعدی و بی حرمتی به بارگاه اهل بیت پیامبر (ص) و یاران با وفایش بسنده نکردند و اکنون به جهانیان می‌خواهند اثبات کنند که اگر مسلمانی  راه قرآن و عترت پیامبر را در پیش بگیرد، در مقابل او می‌ایستند و از
هرگونه اقدام ناجوانمردانه‌ای دریغ نخواهند کرد.
خانه مطبوعات وخبرگزاریهاوخبرنگاران استان چهارمحال وبختیاری ضمن محکومیت این اقدام تروریستی این ضایعه جانگداز را به رهبر معظم انقلاب وملت ایران ومردم شهید پرور چهارمحال بختیاری وبویژه وخانواده های شهیدان تسلیت می گوید واز دولت مردان جمهوری اسلامی ودولت عراق و جامعه جهانی به خصوص سازمان ملل و دبیر کل آن سازمان، که داعیه دفاع از حقوق  بشر را دارد، تقاضا می‌کند مساله را به صورت جدی پیگیری کند و در مقابل بانیان این‌گونه اعمال تروریستی بایستد و تنها به محکومیت اکتفا نکنند و همچنین به تمام کشورهای عربی ورژیم صهیونیستی هشدار می‌دهیم که دست‌های حمایت خود را از سر این گروه‌های افراطی و تسلیح کردن آنها بردارند که زمانی فرا خواهد رسید که این پشتیبانی از تروریسم، گریبانگیر آنها نیز خواهد شد.
در خاتمه از خداوند متعال برای این شهدای عزیز علودرجات وبرای مجروحین و بازماندگان صبر شکیبایی راخواهانیم. 
وسلام علیکم ورحمت ا...
خانه مطبوعات وخبرنگاران استان چهارمحال وبختیاری


کد مطلب: 11061

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/11061/اقدام-تروریستی-مهر-تاییدی-ضلالت-گمراهی-القائده

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir