:23'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['cache_html'] = '1'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['func'] = 'Get_Mobile_Footer'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['prms'] = '0'; ?>:23'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['cache_html'] = '1'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['func'] = 'Get_Mobile_Footer'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['prms'] = '0'; ?> جهان بین - حضور نوجوانان خیابان ملت شهرکرد در کلاسهای آموزشی مسجدالرضا(ع) - نسخه قابل چاپ

کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

اقدام جالب یکی از مساجد شهرستان شهرکرد:

حضور نوجوانان خیابان ملت شهرکرد در کلاسهای آموزشی مسجدالرضا(ع)

مشکات برین , 23 آذر 1392 ساعت 13:45

در اقدامی خود جوش مردمی، نوجوانان خیابان ملت شهرکرد به صورت دسته جمعی در کلاسهای آموزشی مسجدالرضا شرکت می کنند.


به گزارش جهان بین، حجت الاسلام سیدرضا هاشمی روحانی مسجد الرضا (ع) شهرستان شهرکرد اعلام کرد: محله ما کودکان و نوجوانان بسیاری دارد و من و اعضاء هیئت امنای مسجد نسبت به آنان احساس مسئولیت داریم و برای ادای این احساس مسئولیت کلاس هایی با هدف هدایت آنان و آشنا نمودن آنها با نماز و محیط مسجد دایر نموده ایم.

وی افزود: ما می خواهیم آنان را با اخلاق و مهارت هایی آشنا کنیم که می دانیم در آینده به آنها نیاز پیدا می کنند و اگر بتوانیم این کلاسها را به صورت مستمر برگزار کنیم و بچه ها را از طرق مختلف تشویق به حضور در این کلاس ها نماییم در آینده جوانان و نوجوانانی را خواهیم داشت که مقید به رعایت اخلاق و انجام احکام دینی هستند و برای میهن مان افتخار آفرینی می کنند.

حجت الاسلام هاشمی ادامه داد: در جلسات آینده کلاس های آموزشی به تفکیک دختران و پسران خواهیم داشت و کلاس های ورزشی را نیز در کنار کلاس های قرآن و احکام قرار می دهیم تا برای بچه ها تنوع داشته باشند و جهت حضور در کلاس ها تشویق شوند.

اکبر حبیب پور رئیس هیئت امنای مسجدالرضا (ع) از خادمین دیگر طرح، بیان کرد: ما کلاس هایی را به صورت مستمر در روز های جمعه در مسجد با هدف ارشاد بچه ها برگزار می نماییم.

وی ادامه داد: اگر ما بتوانیم فرزندانمان رابا مسائل و مهارت های جامعه، احکام دینی، ادب و احترام آشنا کنیم دیگر دشمنان ما نمی توانند بر روی ذهن و اندیشه آنان تأثیر بگذارند و آنان را از راه دین و افتخار آفرینی منحرف سازند.

حبیب پور افزود: در حال حاضر هیئت امنای مسجد و مردم، ما را در اجرای این طرح یاری می کنند اما امیدواریم دیگر سازمان ها و ار گان ها مانند استانداری و سازمان تبلیغات و... ما را در آینده یاری کنند تا بتوانیم این طرح را توسعه دهیم و با خرید جوایز بچه ها را تشویق کنیم. همین که آنان با اشتیاق در این کلاس ها شرکت می کنند نشان می دهد که این طرح به امید پروردگار آینده روشنی دارد.

انتهای خبر/






جهانبین,شهرکرد,مسجد,الرضا,رضا,کلاس,آموزشی,آموزش,احکام,قرآن


کد مطلب: 11020

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/11020/حضور-نوجوانان-خیابان-ملت-شهرکرد-کلاسهای-آموزشی-مسجدالرضا-ع

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir