:23'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['cache_html'] = '1'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['func'] = 'Get_Mobile_Footer'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['prms'] = '0'; ?>:23'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['cache_html'] = '1'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['func'] = 'Get_Mobile_Footer'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['prms'] = '0'; ?> جهان بین - سه کشته و زخمی در تیراندازی در مدرسه‌ای در کلرادوی آمریکا/ عامل تیراندازی، خودکشی کرد+ تصاویر - نسخه قابل چاپ

کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

سه کشته و زخمی در تیراندازی در مدرسه‌ای در کلرادوی آمریکا/ عامل تیراندازی، خودکشی کرد+ تصاویر

باشگاه خبرنگاران , 23 آذر 1392 ساعت 9:25

مطبوعات محلی آمریکا از زخمی شدن دو نفر در تیراندازی در مدرسه‌ای در کلرادو در غرب این کشور و ادامه حضور عامل تیراندازی در داخل این آموزشگاه خبر دادند.


به گزارش جهانبین نیوز به نقل از شبکه تلویزیونی سی ان ان ، این تیراندازی در دبیرستان آراپاهوی در سنتنیال در حومه جنوب دنور روی داد.

پلیس آمریکا روز جمعه از خودکشی عامل تیراندازی منجر به دو زخمی در مدرسه ای در کلرادو خبر داد.   
 
گفته می شود دو نفر در این تیراندازی زخمی شده اند که حال یکی از این دو نفر وخیم گزارش شده است. 
 
رئیس پلیس آرافاهو که این تیراندازی در منطقه وی روی داد، اعلام کرده است عامل این تیراندازی که خود دانش آموز این مدرسه بود، دست به خودکشی زده است. 
 
به گفته پلیس، این حادثه پایان یافته تلقی می شود و پلیس هویت فرد تیرانداز را می داند. 
 
پلیس می گوید بعد از پایان گرفتن این حادثه، دانش آموزان را که به خواست نیروهای پلیس در داخل کلاسهای خود مانده بودند، به تدریج از مدرسه خارج می کند.
 
شبکه تلویزیونی سی ان ان از تعطیلی همه مدارس در کلرادو خبر داد.
 
سنتنیال در چند کیلومتری اورورا قرار دارد که در آن تیراندازی در یک سینما هنگام پخش یک فیلم باتمن در سال 2012 دوازده کشته به جا گذاشت.
 
این مدرسه بیش از 2200 دانش آموز دارد.  
 
 
 
 
 
انتهای پیام


کد مطلب: 10997

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/10997/سه-کشته-زخمی-تیراندازی-مدرسه-ای-کلرادوی-آمریکا-عامل-خودکشی-تصاویر

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir