کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

در واگذاری مسئولیت به افراد باید شایسته سالاری، ارزشهای انسانی و ولایت مداری در نظر گرفته شود

21 آذر 1392 ساعت 17:51

نماينده مردم شهرستانهاي شهركرد، سامان و بن در مجلس شوراي اسلامی گفت: مشروعیت دولت و همه مسئولان برگرفته از نظام جمهوری اسلامی و ولایت است و کسانی که ذره ای در ولایت شک و شبهه ای دارند جایگاهی در نظام ندارند.


به گزارش جهانبین به نقل از  خبرنگار بام ایران خبر سید سعید زمانیان در جلسه شورای اداری شهرستان شهرکرد گفت: مبنا در کشور نظام مقدس جمهوری اسلامی است و این نظام و در راس آن ولایت است که به ما هویت و اصالت داده است.

زمانیان با اشاره به فرمایش امام خمینی(ره) تصریح کرد: تغییراتی هم که صورت می گیرد باید بر اساس این باشد که حفظ نظام از اوجب واجبات است و همه باید در راستای اهداف نظام و منویات مقام معظم رهبری در مجلس و دولت و زیر مجموعه های آن توجه داشته باشیم که برای منفعت شخصی نیامده ایم و برای منافع نظام باید کار کنیم.

وی در خصوص تغییر دولت و به کار گیری مدیران جدید اذعان کرد: در به کار گیری افراد جدید در مسئولیتهای مختلف باید شایسته سالاری و ارزشهای انسانی و ولایت پذیری در راس انتخاب ها باشد.

زمانیان بیان داشت: استان ما استان ولایت مداری است و کسانی که ذره ای در ولایت شک و شبهه ای دارند جایگاهی در میان مردم ندارند و نباید زمینه حضور این افراد وجود داشته باشد.

وی تاکید کرد: نظام جمهوری اسلامی برگرفته از موازین شرعی و رعایت اصل تکریم ارباب رجوع است و نوع رفتار افراد در مسئولیتهای مختلف با مردم از اهمیت زیادی برخوردار است.

نماينده مردم شهرستانهاي شهركرد، سامان و بن در مجلس سرکشی از مناطق مختلف به خصوص محروم را وظیفه مدیران استانی در رده های مختلف دانست و گفت: متاسفانه به دلیل برخی مشکلات اقتصادی روند کارهای عمرانی در برخی مناطق با مشکل مواجه شده که باید رسیدگی لازم صورت گیرد.

زمانیان دهیاران را بازوان مسئولان و رابط بین مردم و مسئولان دانست و بیان داشت: باید به دهیاران و شوراها بها داده شود.

وی با اشاره به مصوبات و پیگیری های صورت گرفته در خصوص اعطای شهرداری به هارونی و رایزنی های انجام گرفته برای شهرستان شدن بخش لاران اذعان کرد: شهر و منطقه ای که استعداد بخش و شهرستان شدن را دارد باید ارتقاء یابد.

نماينده مردم شهرستانهاي شهركرد، سامان و بن در مجلس با اشاره به اختصاص بخشداری به فرخشهر اظهار داشت: بخشداری فرخشهر می تواند قطب مناسبی برای ایجاد اشتغال و توسعه باشد.

زمانیان با انتقاد از اجرایی نشدن برخی از مصوبات در شهرستان گفت: این یک اشکال کلان است و اگر دستگاههای اجرایی به وظیفه ذاتی خود عمل کنند بسیاری از مشکلات حل می شود.

وی سرعت در انجام پروژه های عمرانی، ورزشی، نوسازی مدارس، سلامت و بهداشتی، انشعابات آب برق و گاز و تغییر کاربری و مشکلات ترافیکی را از جمله مطالبات مردمی شهرستان عنوان کرد.


کد مطلب: 10984

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/10984/واگذاری-مسئولیت-افراد-باید-شایسته-سالاری-ارزشهای-انسانی-ولایت-مداری-نظر-گرفته-شود

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir