کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

فرماندار خبر می دهد:

معرفی هفت مدیر جدید در شهرستان شهرکرد

21 آذر 1392 ساعت 14:17

فرماندار شهرکرد اسامی هفت شهردار و مدیر جدید این شهر را معرفی کرد.


به گزارش جهانبین به نقل از بام ایران خبر، فرماندار شهرستان شهرکرد گفت: مدیران شهرستان و اعضای برنامه ریزی اداری باید به کل پروژه ها، طرح ها و برنامه ها اشرافیت کامل و صد درصدی داشته باشند.

وی ضمن معرفی هفت مدیر جدید شهرستان شهرکردگفت: ماشاءاله پرتو به عنوان رئیس جدید اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان شهرکرد، حسین کاووسی با حفظ سمت به عنوان سرپرست بخشداری فرخشهر، رحیم جافری به عنوان شهردار فرخشهر، شیرزاد خسروی به عنوان شهردار کیان، هادی مهربان به عنوان شهردار طاقانک، فرهاد باقری به عنوان شهردار هفشجان و اسماعیل طاهری به عنوان شهردار سودجان منصوب شدند.



به گزارش خبرنگار بام ایران خبر مراد کاظمی در جلسه شورای اداری شهرستان شهرکرد که در فرمانداری برگزار شد با اشاره به روایتی از امام علی(ع) گفت: کسی که در برابر منکر با دل و دست و زبان خود اعتراض نکند او مرده ای است در میان زندگان.

کاظمی امر به معروف و نهی از منکر را فریضه ای دانست که مانند نماز و روزه واجب است اما متاسفانه در میان مردم محجور مانده و به فراموشی سپرده شده است.

وی افزود: خوب است در ابتدای جلسات و در مکان های مختلف اهمیت و جایگاه این فریضه گوشزد شود چرا که تذکر و یادآوری و توصیه به خوبی و اعرض از بدی وظیفه ای است همگانی که به دو شکل کار تبلیغی و کار علمی قابل اجراست.

کاظمی با اشاره به روایتی از امام صادق(ع) بیان داشت: برآوردن حاجت مومن محبوبتر است در نزد خدا از بیست حج واجب که در هر حجی صاحبش صد هزار سکه طلا برای حوائج مومنین خرج کند.

فرماندار شهرستان شهرکرد با اشاره به مناسبتهای ماه هفته پژوهش و روز وحدت حوزه و دانشگاه را گرامی داشت و از افتتاح بخشداری شهر فرخشهر و افتتاح نمایندگی دیوان عدالت اداری در استان به عنوان دو طرح موثر و موفق در حل مشکلات مردم یاد کرد.

کاظمی تاکید کرد: مدیران شهرستان و اعضای برنامه ریزی اداری باید به کل پروژه ها، طرح ها و برنامه ها اشرافیت کامل و صد درصدی داشته باشند.


در این جلسه از مدیران قبلی آقایان اکبری، حاج حیدری، قاسمی، اسدی، سلطانی و صادقی تقدیر و تشکر شد.


کد مطلب: 10981

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/10981/معرفی-هفت-مدیر-جدید-شهرستان-شهرکرد

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir