کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

تکاپوی برخی افراد برای بدست آوردن منصب در دولت تدبیر و امید+سند

هفت چشمه , 21 آذر 1392 ساعت 10:25

مدتی است که عده ای فرصت طلب با نامه هایی برای تایید خود به درب منازل مردم و شوراهای اسلامی و برخی مسولان قدیم شهرستانی مراجعه می کنند و اغلب، با اصرار فراوان درخواست تایید و امضای نامه هایشان را دارند.


به گزارش جهانبین، این نامه ها معمولاً خطاب به استاندار یا نمایندگان مجلس است و خواسته شده تا " شخص مورد نظرشان که فردی شایسته است" را در پست مدیریتی مانند بخشداری و فرمانداری از او استفاده شود.

در متن این نامه ها معمولاً تلاش شده تا با دستاویز قرار دادن کلماتی مانند اعتدال و تدبیر و امید که از اصلی ترین شعار های دولت یازدهم بوده، خود را حامی و طرفدار دولت معرفی نموده تا به این طریق بتوانند به یک مقام مناسب دست یابند.

مطمئناً این گونه اقدامات هیچ وقت از یک فرد عادل و شایسته سر نمی زند زیرا افراد شایسته و طالب خدمت همیشه از مقام و منصب گریزان بوده اند و اگر به مقامی دست یافتنه اند به خاطر اصرار مردم وبرای خدمت گذاری واقعی است.

بی شک اقدامات این افراد نشان می دهد شایسته نیستند چرا که شایستگان تلاش برای رسیدن به پست حتی به هر روشی را پیگیری نمی کنند.

وبه به روایت امام علي( عليه السلام) :بُلُوغُ اَعْلَى الْمَنازِلِ بِغَيْرِ اسْتِحْقاقٍ مِنْ اَكْبَرِ اَسْبابِ الْهَلَكَةِ.

دسـتـيـابـى بـه مـراتـب و پـسـت هـاى عـالى بـدون شـايـسـتـگـى ، از عوامل و اسباب هلاكت آدمى است .

 


کد مطلب: 10967

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/10967/تکاپوی-برخی-افراد-بدست-آوردن-منصب-دولت-تدبیر-امید-سند

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir