کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

تغییر سبک زندگی و ترویج بی بند و باری و بی حجابی راهکار دشمن برای مقابله با انقلاب است

21 آذر 1392 ساعت 12:31

فرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم(ع) استان چهارمحال و بختیاری گفت: باید فرهنگ ناب و بومی استان تقویت و حفظ شود و با حراست از باورهای اعتقادی جلوی تهاجم فرهنگی و جنگ نرم دشمن گرفته شود.


به گزارش جهانبین به نقل از بام ایران خبر، سردار رضا محمدسلیمانی در همایش قانون‌مداری و امر به معروف و نهی از منکر در شهرکرد بیان داشت: آیات و روایات بسیاری در خصوص اشاعه فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر وجود دارد.

محمد سلیمانی با اشاره به آیات ۱۴ و ۲۱۷ سوره بقره گفت: دشمن هرگز از ما راصی نمی شوند مگر اینکه از آیین و روش آنها پیروی کنیم و پیوسته با ما سر ناسازگاری دارند تا اگر بتوانند ما را از دینمان جدا کنند.

وی اذعان کرد: استکبار و دشمنان دست به دست هم داده اند تا چراغی را که در پرتو امام و انقلاب در جهان روشن شده است را خاموش کنند و هر روز به انحای مختلف سعی در خارج کردن انقلاب از مسیر اصلی خود اند.

محمدسلیمانی تهاجم و توطئه های مختلف نظیر جنگ تحمیلی و تهاجم فرهنگی را از جمله این تلاشها برای مقابله با انقلاب دانست.

وی تغییر سبک زندگی و ترویج بی بند و باری و بی حجابی را حرکت خزنده ای از سوی دشمن عنوان کرد که با از بین بردن غیرت دینی و عادی سازی این مسائل در جامعه شکل می گیرد.

فرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم(ع) استان گفت: رسانه های مختلف و ماهواره مستقیم وارد نمی شوند بلکه آرام آرام فرهنگ و انگیزه و سبک زندگی مردم را تغییر می دهند و با زیر سوال بردن بنیان های اعتقادی می خواهند انقلاب را از درون تهی کنند.

وی افزود: آنها برای مقابله با فرهنگ دینی ما که قدمتی ۱۴۰۰ ساله دارد با شکل های مختلف و ایجاد شبهه و اختلاف سعی در سست کردن این اعتقادات دارند.

محمدسلیمانی ترویج قومیت گرایی و ایجاد اختلافات قومی قبیله ای را یکی از توطئه های دشمنان برای مقابله با ایران دانست که کشوری است از اقوام مختلف.

وی ناکارآمدن نشان دادن نظام جمهوری اسلامی ایران را دیگر توطئه دشمن عنوان کرد و تصریح کرد: دست یابی به پیشرفت های عظیم علمی، نانوتکنولوژی و دانش هسته ای در پرتو انقلاب اسلامی و رشادتهای امام (ره) و شهداست.

فرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم(ع) گفت: تهاجم فرهنگی و صرف هزینه ها و بودجه های مختلف حرکتی است آرام و حساب شده برای عوض کردن سبک زندگی و ذائقه و فرهنگ مردم.

وی با اشاره اصل ۸ و ۱۵۶ قانون اساسی عنوان کرد: امر به معروف و نهی از منکر وظیفه ای است همگانی برای ملت و مسئولین که نباید از آن غفلت شود.

محمدسلیمانی با ارزیابی وضعیت استان در این خصوص تاکید کرد: باید فرهنگ ناب و بومی استان تقویت و حفظ شود و با حراست از باورهای اعتقادی جلوی تهاجم فرهنگی و جنگ نرم دشمن گرفته شود.


کد مطلب: 10951

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/10951/تغییر-سبک-زندگی-ترویج-بی-بند-باری-حجابی-راهکار-دشمن-مقابله-انقلاب

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir