کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

وزیر خارجه انگلیس:

امکان ندارد اسد جزئی از آینده سوریه باشد

شبکه ایران , 19 آذر 1392 ساعت 12:36

ویلیام هیگ وزیر امور خارجه انگلیس در بیانیه ای که به مناسبت هزارمین روز درگیری های سوریه صادر کرد، گفت: بشار اسد، رئیس جمهور سوریه نمی تواند جزئی از آینده سوریه باشد.


به گزارش جهان بین، ویلیام هیگ ادامه داد: ملت سوریه خواهان صلح و مستحق ‌آن هستند و حاکمیت صلح در این کشور تنها از طریق انتقال قدرت امکان پذیر است و با این اوصاف امکان ندارد اسد جزئی از آینده سوریه باشد.

وزیر امور خارجه انگلیس با تاکید بر لزوم حل سیاسی بحران سوریه افزود: پیشتر نیز اعلام کرده بود که کشورش از روند انتقال سیاسی در سوریه که بتواند پاسخگوی خواسته‌های مردم این کشور باشد حمایت می‌کند.
انگلیس، فرانسه و آمریکا از جمله کشورهای غربی هستند که از ابتدای آغاز درگیری ها در سوریه خواستار برکناری اسد، رئیس جمهور این کشور از قدرت بودند و برای رسیدن به اهداف خود نیز حمایت تسلیحاتی و انسانی شدیدی از شورشیان سوریه می کردند.

انگلیس همچنین یکی از حامیان مداخله نظامی در سوریه بود اما روند حوادث در سوریه به گونه ای که مطلوب این کشورها بود پیش نرفت و با گذشت ۱۰۰۰ روز از آغاز جنگ داخلی سوریه دولت این کشور همچنان با قدرت مقابل شورشیان ایستاده و پیروزی هایی را نیز کسب کرده است.

انتهای خبر/





جهانبین,سوریه,انگلیس,وزیر,خارجه,ویلیام,هیگ,بشار,اسد,شورش,تروریست,ترور,روباه,پیر,سیاست,1000,روز,جنگ


کد مطلب: 10898

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/10898/امکان-ندارد-اسد-جزئی-آینده-سوریه-باشد

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir