کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس در گفتگو با جهانبین:

موضوع مسکن مهر به صورت ویژه در کمیته تحقیق و تفحص بررسی می شود

18 آذر 1392 ساعت 12:05

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس گفت: موضوع مشکلات و معضلات و همچنین برنامه های آتی مسکن مهر در کمیته تحقیق و تفحص مجلس، بررسی می شود.


سید سعید زمانیان صبح امروز در گفتگو با خبرنگار جهانبین نیوز گفت:این موضوع به لحاظ اینکه نتوانست در مجلس، حائز اکثریت آراء شود به کمیته تحقیق و تفحص راه یافت تا ضمن تصویب کلیات و فروع آن، به صورت مصوبه ای جدید به مجلس راه یافته و از نمایندگان دوباره رای آورد.
نماینده مردم شهرستان های شهرکرد، بن و سامان در مجلس اظهار داشت: مسکن مهر برای تمامی اقشار مردم کشور به عنوان یک معضل تبدیل شده است و بایستی به طور جدی و ضرب الاجل،از طریق سازمان بازرسی کل کشور، وزارت اطلاعات، راه و شهرسازی و دادگستری پیگیری شود.
زمانیان افزود: در صورتی که وزیر راه و شهرسازی پاسخگوی ابهامات و حل مشکلات مسکن مهر در استان ها نباشد، کار تحقیق و تفحص ادامه داشته و اقدامات لازم صورت می گیرد.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس بیان داشت: دخل و تصرف در بخش مسکن مهر، توسط برخی از شرکت‌ها و تعاونی‌ها و حیف و میل کردن اموال مردم از قشر ضعیف جامعه کاملا بر همگان مشهود است و بسیاری در این قسمت یک شبه ره صد ساله رفتند و به صورت آشکار در بخش مسکن مهر به اموال میلیاردی رسیدند، که باید به این مساله به دقت رسیدگی شود.
وی با بیان اینکه بسیاری از نمایندگان با این موضوع استقبال کرده اند ادامه داد: بسیاری از مالکان مسکن مهر، رضایت چندانی از ساخت و تکمیل خانه هایشان نداشته اند، این در حالی است که عده کثیری از پیمانکاران از قبل مسکن مهر به وضعیت مالی خوبی دست پیدا کرده اند.
انتهای خبر/ح


کد مطلب: 10862

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/10862/موضوع-مسکن-مهر-صورت-ویژه-کمیته-تحقیق-تفحص-بررسی-می-شود

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir