کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

برای شادی پس از گل هماهنگ بودم:

اسدی: کمیته انضباطی به تراکتورسازی و هوادارانش کم لطفی می کند

پايگاه اطلاع رسانی دانا , 18 آذر 1392 ساعت 9:07

کاپیتان تیم تراکتورسازی تبریز گفت: کمیته انضباطی نسبت به تیم وهواداران ما کم لطف و نامهربان است.


به گزارش جهان بین، مرتضی اسدی در مورد اینکه هنوز برخی رسانه ها به ماجراهای بازی پرسپولیس و تراکتورسازی نشان می دهند، گفت: آن مسابقه تمام شد و رفت و اکنون ما فقط به بازی های آینده خودمان فکر می کنیم. برای هواداران، کادر فنی و بازیکنان پرسپولیس هم احترام قائل هستم و با برخی از آنها همبازی هم بوده ام. ما می خواهیم صدرنشینی خودمان را در لیگ برتر حفظ کنیم. آن بازی و ماجراهایش تمام شد و سه امتیاز را هم ما گرفتیم. اکنون به دیدارهای آینده به چشم یک فینال نگاه می کنیم.

وی در مورد دیدار با دو تیم اصفهانی در دو هفته آینده لیگ، گفت: هم ذوب آهن و هم سپاهان از تیم های خوب ما هستند. همه دیدند که ذوب آهن مقابل پرسپولیس هفته گذشته چه بازی با کیفیتی ارایه کرد. بازی سختی این جمعه با این تیم داریم. بازی با سپاهان هم خیلی سخت است. سپاهان یکی از تیم های قدرتمند است و همواره جز مدعیان محسوب می شود ودر ۵ سال اخیر هم نتایج بسیار خوبی گرفته است.

کاپیتان تراکتورسازی در مورد صدور رای کمیته انضباطی علیه تراکتورسازی گفت: به نظرم کمیته انضباطی نسبت به تراکتورسازی کم لطف و نامهربان است. در دیدار داماش و ملوان آنقدر فحاشی بین تماشاگران انجام شد که تلویزیون مجبور به کم کردن صدایش شد تا این فحاشی ها شنیده نشود. در ورزشگاه های ما این اتفاق ها در دیدار همه تیم ها می افتد و نباید فقط به تماشاگران تراکتورسازی ایراد گرفت. سال هاست تماشاگران دو تیم استقلال و پرسپولیس علیه یکدیگر و بازیکنان رقیب خود شعار می دهند اما انگار کمیته انضباطی به طور ویژه روی تماشاگران تراکتورسازی نظر دارد. باید بگویم تماشاگران تراکتورسازی سرمایه های اصلی این باشگاه هستند. نباید با آنها طوری برخورد شود که آنها با فوتبال قهر کنند و از آن زده شوند.

اسدی در مورد دلیل استقبال کم تماشاگران از دربی تبریز و برف ریختن روی سر جواد کاظمیان بعد از گلزنی گفت: در آن بازی هوا خیلی سرد بود و حتی من هم که در میدان بازی می کردم سردم شده بود. در مورد برف ریختن روی کاظمیان و شادی پس از گل او هم باید بگویم با جواد هماهنگ بودیم. او به من گفت اگر من گل زدم هر کاری خواستی انجام بده و من هم روی سرش برف ریختم.

انتهای خبر/





جهانبین,تراکتور,سازی,استقلال,پرسپولیس,سپاهان,ذوب,آهن,برف,تماشاگر,فحاشی,کمیته,انظباطی


کد مطلب: 10852

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/10852/اسدی-کمیته-انضباطی-تراکتورسازی-هوادارانش-کم-لطفی-می-کند

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir