کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

توکلی خبر داد:

دومین نمایشگاه توسعه کار آفرینی و اشتغال استان از 25آذر برگزار می شود

19 آذر 1392 ساعت 11:13

رئیس دانشگاه علمی کاربردی چهارمحال و بختیاری گفت: به مناسبت هفته پژوهش،دومین نمایشگاه توسعه کار آفرینی و اشتغال استان از 25آذر برگزار می شود.


عنایت الله توکلی در گفتگو با خبرنگار جهانبین نیوز، گفت: با توجه به اهمیتی که این دانشگاه برای ارتباط با بخش پویای صنعت و اشتغال قائل است، معاونت پژوهش و فناوری دانشگاه امسال برنامه ریزی برپایی بیش از ۱۶ نمایشگاه توسعه کار آفرینی و اشتغال در سراسر کشور را به طور مستقل در نمایشگاه های پژوهش استانیدر پیش گرفته است.
وی ادامه داد: لازم است از همین جا،به استحضار کلیه پژوهشگران و علاقه مندان به بخش اشتغال برسانم که دانشگاه جامع علمی و کاربردی هم به همین مناسبت دومین نمایشگاه توسعه کار آفرینی و اشتغال استان را بطور مستقل از ۲۵ لغایت ۲۸ آذر ماه سال جاری در محل آموزشکده فنی برادران استان برگزار می نماید.
وی با دعوت از کلیه پژوهشگران، مبتکران و کارآفرینان استانی و فعالان  دانشگاهی در این نمایشگاه بیان داشت:دانشجویان دانشگاه جامع علمی و کاربردی که موفق شده اند شغلی را بطور مستقل از طریق رشته تحصیلی خودشان ایجاد کنند، تقدیر خواهد شد.

وی بیان داشت: به مناسبت ۱۶ آذر ماه و روز دانشجو، دیروز تعدادی از دانشجویان مراکز علمی و کاربردی استان بصورت نمادین در پایگاه انتقال خون استان حضور یافته  و نسبت به اهداء قسمتی از خون خود برای نیازمندان اقدام کردند.
انتهای خبر/ح


کد مطلب: 10819

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/10819/دومین-نمایشگاه-توسعه-کار-آفرینی-اشتغال-استان-25آذر-برگزار-می-شود

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir