کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

فعالیت بیش از 9 هزار امدادگر و داوطلب در جمعیت هلال احمر استان چهارمحال و بختیاری

پیرغار , 17 آذر 1392 ساعت 9:17

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان گفت : بیش از نه هزار امدادگر و داوطلب عضو هلال احمر در این استان فعالیت دارند.


به گزارش پایگاه خبری تحلیلی جهانبین، محمد فروغی در آئین تجلیل از داوطلبان امدادگر و جوانان فعال جمعيت هلال احمر فارسان اظهار كرد: از این تعداد ۹۰۰ داوطلب در شهرستان فارسان در برنامه های مختلف هلال احمر شرکت می کنند .

وی تصریح کرد: در سال جاری دو برنامه در سطح استان برگزار شد که در طرح فرشتگان رحمت ۴۰۰ میلیون ریال و شب های قدر ماه مبارک رمضان ۴۰۰ میلیون ریال مردم نوع دوست استان کمک های نقدی و غیر نقدی جمع آوری شدو دربین نیازمندان توزیع شد.

وی افزود: با افزایش تعداد داوطلبان عضو هلال احمر می توان چنین برداشت کرد فرهنگ خیرخواهی و نوع دوستی در جامعه رو به افزایش است.

فروغی با اشاره به اینکه سازمان هلال احمر یک نهاد خیریه است و با کمک گرفتن از آحاد جامعه که امکان کمک رسانی دارند این فرصت را برای آنان فراهم می آورد تا خدمات آنان را از این طریق به نیازمندان ارائه دهند.

وی با بیان اینکه در راستای اجرای طرح هر خانواده یک امدادگر سال گذشته نسبت به آموزش کمک های اولیه اقداماتی انجام شده است؛ گفت: به جز این نیز در دروس دانش آموزان در مقاطع مختلف تحصیلی واحدی در خصوص مهارت آموزی کمک های اولیه گنجانده شده است.

وی تصریح کرد يكي از نکات مثبت و مهم دوران جواني پويايي نشاط و دوري از تنبلي است؛ افزود: پويايي ونشاط موجبات تعالي و رسيدن به سعادت جوانان را فراهم مي كند.

وی بیان کرد: بايد از فرصت جواني براي ارائه خدمت به جامعه بيشترين استفاده را كرد.

وی ادامه داد : داوطلبان با الهام از آموزه های دینی در مسیر کمک به انسانهای نیازمند کار ارزشمندی انجام می دهند و با شاد کردن دل سالمندان و خانواده های نیازمند، کمک به تسکین درد و رنج بیمار، رسیدگی به امور معیشتی و عاطفی برای خود اجر و پاداش معنوی را ذخیره می کنند و موجب خشنودی خدا و بنده خدا می شوند که دعای آنها بدرقه راهشان خواهد بود.

در پایان از ۴۰ نفر از امداد گران و داوطلبان فعال جمعیت هلال احمرشهرستان فارسان تجلیل شد .
انتهای خبر/ح


کد مطلب: 10818

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/10818/فعالیت-بیش-9-هزار-امدادگر-داوطلب-جمعیت-هلال-احمر-استان-چهارمحال-بختیاری

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir