کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

کلاه ایمنی، در نجات راکب موتورسوار شهرکردی کارساز شد

زنگ خبر , 13 آذر 1392 ساعت 10:54

راکب موتورسیکلت پس از برخورد شدید با پیکان، به دلیل داشتن کلاه ایمنی بر سر، از ضربه مغزی جان سالم به در برد.


به گزارش جهانبین ،عصر دیروز ،موتور سواری که با سرعت زیادی در بلوار کاشانی رانندگی می کرد با یک دستگاه سواری پیکان برخورد شدیدی کرده و صدمات زیادی دید .

شاهدان حادثه که عدم استفاده از راهنمای گردش به چپ برای دور زدن در تقاطع ،از طرف راننده سواری و سرعت زیاد و عدم کنترل موتورسیکلت از طرف موتور سوار را دلیل حادثه می دانستند ، آنها،لطف خدا را شامل حال راکب موتور سوار عنوان می کردند که پس از پرت شدن از روی موتور و برخورد با بلوار وسط خیابان آسیب چندانی ندید .

مامورین اورژانس که بلافاصله پس از تماس در محل حادثه حاضر شدند به معاینات فوری پرداختند و اذعان داشتند موتورسوار تنها از ناحیه دست و پا دچار مصدومیت شده است.

مامور اورژانس به خبرنگار ما گفت :علی رغم شدت این حادثه که از آسیب دیدن زیاد موتور و سواری مشهود است ،استفاده از کلاه ایمنی سر موتور سوار را از آسیب حفظ کرده و باعث شده که با وجود برخورد راکب با بلوار از ناحیه سر آسیب ندیده و جان سالم به در ببرد .

مامور اورژانس همچنین اشاره کرد :بیشتر تصادفاتی که روزانه به اورژانس گزارش داده می شود شامل دخیل بودن یک موتور سوار در آن است که آسیب جدی نیز بیشتر به راکبین موتورسوار وارد می شود .

وی با اشاره به اینکه موتور سوارانی که با سرعت زیاد و بدون رعایت قوانین، رانندگی می کنند موجبات خطر برای جان دیگران را به وجود می آورند گفت :استفاده از کلاه ایمنی و رعایت قوانین رانندگی می تواند تا حدود زیادی از بروز این حوادث جلوگیری کند ./
انتهای خبر/ح


کد مطلب: 10702

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/10702/کلاه-ایمنی-نجات-راکب-موتورسوار-شهرکردی-کارساز

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir