کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

بشیری :

تیم مذاکره کننده هسته‌ای مواظب رفتارهای خیانت آمیز طرف غربی باشد

پايگاه اطلاع رسانی دانا , 12 آذر 1392 ساعت 13:16

نماینده مردم پاکدشت در مجلس گفت: با توجه به مذاکرات فشرده ای که در ژنو صورت گرفت حقایق پشت پرده و صداقت عمل طرف ایرانی برای ملت های آزاده و بیدار مشخص شد؛ ملت ما یک ملت صلح طلب است و در بحث هسته ای نیز اعتقاد دارد که باید با مذاکرات و گفتمان به نتیجه رسید.


به گزارش جهانبین، فرهاد بشیری نماینده مردم پاکدشت در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: با توجه به مذاکرات فشرده ای که در ژنو صورت گرفت حقایق پشت پرده و صداقت عمل طرف ایرانی برای ملت های آزاده و بیدار مشخص شد؛ ملت ما یک ملت صلح طلب است و در بحث هسته ای نیز اعتقاد دارد که باید با مذاکرات و گفتمان به نتیجه رسید.

وی افزود: اگر طرف مقابل به دنبال سرپیچی از تعهدات و اعمال تحریم جدید باشد برهمگان مشخص می شود که رفتار آنها همانند گذشته است و علی رغم تبلیغات گسترده تغییری در عملکرد آنان مشاهده نشده است.

بشیری تاکید کرد: تیم مذاکره کننده هسته ای باید در ادامه روند اجرایی مذاکرات دقیق تر و با ذکاوت تر از گذشته عمل کند و مراقب رفتارهای خیانت آمیز طرف غربی باشد.

وی در پایان تصریح کرد: این تفاهم نامه دو طرفه است و غربی ها باید مثل ایران به تعهداتشان عمل کنند و اگر در آینده مشاهده شود که غربی ها تعهداتشان را نقض کرده اند ما هم دیگر یک طرفه به این تعهدات عمل نخواهیم کرد و کلیه تعهداتی را که در ژنو پذیرفتیم را نقض می کنیم.

انتهای خبر/


جهانبین,مذاکرات,هسته ای,دقیق تر,توافق,jahanbinnews,negotiation,nuclear


کد مطلب: 10679

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/10679/تیم-مذاکره-کننده-هسته-ای-مواظب-رفتارهای-خیانت-آمیز-طرف-غربی-باشد

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir