کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

برنامه های سالروز حماسه نهم دی ماه تشریح شد:

برگزاري ۹ همايش بزرگ«لبيك يا رسول‌الله(ص)، ميثاق با ولايت»

12 آذر 1392 ساعت 13:03

رئيس ستاد بزرگداشت حماسه نهم دي ماه استان چهارمحال و بختياري از برگزاري ۹ همايش بزرگ«لبيك يا رسول‌الله(ص)، ميثاق با ولايت» در ۹ مركز شهرستان چهارمحال و بختیاری خبر داد


در آستانه‌ي چهارمين سالگرد حماسه يوم الله نهم دي ماه دومين جلسه اين ستاد در استان چهارمحال و بختياري تشكيل شد.

به گزارش خبرنگار جهانبین، رئيس شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي استان چهارمحال و بختياري در اين جلسه گفت: در ۳۲ بخش استان، نشست‌هايي با عنوان "لبيك يا رسول‌الله(ص)، ميثاق با ولايت" و در راستاي بصيرت افزايي عموم مردم همراه با بهره گيري از سخنرانان توانا برنامه‌ريزي شده است.
علی گرجی افزود: اولين جشنواره استاني سرود بصيرت با موضوعات بصيرت عاشورائي، ولايت، انقلاب اسلامي، امام حسين(ع)، وحدت و همدلي، حماسه‌ي سياسي و اقتصادي، بسيج و دفاع مقدس نهم دي ماه توسط كميته فرهنگي هنري ستاد برگزار مي گردد.
وی با اشاره به لايه‌هاي عميق و ابعاد حركت خودجوش و مردمي نهم دي ماه ۸۸ گفت: فتنه آمريكايي-اسرائيلي ۸۸ يك پروژه‌اي بزرگ با ۱۳ ماه كار كارشناسي در اتاق هاي فكر استكبار جهاني و ايادي وابسته داخلي بود و ستاد بزرگداشت اين حماسه در استان در پيروي از منويات مقام عظماي ولايت توجه به عمق شعارهاي اصلي و خواسته هاي ملت ايران با رويكرد تبييني و نه تبليغي را سرلوحه كار خود در بزرگداشت اين حماسه فراموش نشدني قرار داده است.
گرجي با اعلام اينكه هفته‌ي بصيرت از سوم تا دهم دي ماه نامگذاري شده‌است گفت: به همت ستاد بزرگداشت حماسه ي نهم دي ماه استان و در راستاي عملي نمودن تدابير مقام عظماي ولايت كه فرمودند «در بزرگداشت حماسه ي نهم دي‌ماه از جنبه هاي شعاري و كارهاي كم‌ تأثير پرهيز شود» برنامه‌هاي ويژه اي بدين منظور پيش‌بيني شده است.
علي گرجي با تأكيد بر لزوم تداوم روشنگري براي خشكاندن ريشه‌ي فتنه گفت: ۱۰ كميته تخصصي و ۹ ستاد شهرستاني عهده‌دار اجراي برنامه‌هاي پيش‌بيني شده بزرگداشت اين حماسه در استان هستند.

وي افزود: با برنامه‌ريزي هاي صورت گرفته ۹ همايش در مراكز شهرستان‌هاي استان با محورهاي: ويژگي‌هاي اسياسي فتنه و خاصه فتنه ۸۸، بررسي سيماي نفاق و درسهايي از فتنه ۸۸، تبيين نقش بي‌بديل ولايت فقيه در هدايت جامعه و در زمان فتنه، راهكارهاي حفظ انقلاب اسلامي از كينه هاي استكبار جهاني و فتنه گران، رسالت و نقش خواص در زمان فتنه، راهبردهاي دشمنان در جريان فتنه ۸۸ و لزوم تداوم روشنگري براي خشكاندن ريشه ي فتنه در جامعه اسلامي برگزار مي‌ شود.
انتهای پیام/ح


کد مطلب: 10678

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/10678/برگزاري-۹-همايش-بزرگ-لبيك-رسول-الله-ص-ميثاق-ولايت

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir