کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

برگزاری مانور کشوری زلزله همزمان در مدارس چهارمحال و بختیاری

زنگ خبر , 10 آذر 1392 ساعت 14:01

همزمان با سراسر کشور امروز در مدارس استان، آژیر زلزله نواخته شد و دانش آموزان مدارس،با آموزشهایی که از قبل دیده بودند در مانور زلزله شرکت کردند .


به گزارش جهانبین نیوز، امروز همزمان با سراسر کشور در مدارس استان آژیر زلزله به صدا در آمد و دانش آموزان با نکات ایمنی ای که هنگام بروز این بلای طبیعی باید رعایت شود به صورت عملی آشنا شدند .

دانش آموزان همچنین طی دوره های آموزشی که پیش از مانور برای آنها برگزار شده است با نحوه برخورد با این بلای طبیعی به صورت تئوری آشنا شدند .

عباسیان ،مدیر دبیرستان مریم شهرکرد در حاشیه برگزاری این مانور در این مدرسه گفت :این مانور ها با هدف آشنایی دانش آموزان با روشهای برخورد و کاهش آسیب های ناشی از زلزله در مدارس برگزار می شود .

وی همچنین ادامه داد: با برگزاری این مانور در مدارس دانش آموزان به عنوان انتقال دهندگان این اطلاعات به خانواده ها می توانند نقش موثری در کاهش آسیبها و به خصوص مرگ و میر ها در هنگام بروز زلزله باشند .

عباسیان ادامه داد :دانش آموزان طی دوره های آموزشی چند ساعته با روشهای برخورد بااین بلای طبیعی و چگونگی کاهش آسیبهای آن آشنا شده اند .همچنین به دانش آموزان آموزش کمک های اولیه و اطفای حریق داده شده است و برای این که بتوانند این مهارت ها را در هنگام بروز زلزله به کار ببرند لازم است مانور های عملی نیز برگزار گردد .


کد مطلب: 10622

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/10622/برگزاری-مانور-کشوری-زلزله-همزمان-مدارس-چهارمحال-بختیاری

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir