کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

طرح غیر مجاز انتقال آب چهارمحال و بختیاری و اعتراضات مردمی

حفر تونل گلاب آوارگی و بیکاری چندین هزار کشاورز را در پی دارد

سامان ما , 9 آذر 1392 ساعت 0:00

نماینده مردم شهرستانهای شهرکرد،سامان و بن ، حضور خود در این تجمع را حمایت از حق آب استان دانست و اظهار کرد: حفر تونل گلاب باعث ایجاد چالش و از کار بیکارشدن چندین هزار کشاورز و آواره گی مردم استان می شود.


به گزارش جهانبین، سید سعید زمانیان، احداث تونل گلاب ۲ را غیر قانونی و بدون برنامه ریزی مدون اعلام کرد و گفت: حفر تونل گلاب ۲ بدون مجوز، بی اساس و بدون انجام مطالعات زیست محیطی و در غفلت بعضی از مسئولین کشوری انجام می شود.

زمانیان خواستار برخورد مسئولین با احداث این تونل شد و بیان داشت: باید اساس احداث این تونل را بررسی کرد که بر چه اساسی این پروژه باطل کلنگ خورده است و مسئولین امر با آن برخورد مجدانه انجام بدهند.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس ادامه داد:با انتقال آب مازاد کسی مخالف نیست ولی نه به این معنا که دستان پشت پرده ای بخواهند آب زاینده رود را بخشکانند و وظیفه ما نمایندگان این استان است که با این امر از نظر اصولی و منطقی مخالفت کنیم و پیگیر آن باشیم.

زمانیان تشکیل جلسات متعدد با نهاد ها و مسئولین کشوری را یکی از کارهای نمایندگان استان دانست و گفت: در این جلسات ما از مسئولین خواستیم که بر چه اساسی این پروژه بدون مجوز و با کدام منابع مالی در دست اقدام است
وی بیان داشت:با جلساتی که با وزیر جدید داشته ایم انتظار توقف این پروژه ها را داریم.
انتهای خبر/







































مطالب کلیدی:اعتراض انتقال آب سامان سامان مازاینده رود,زنده رود,سامان,بن,آب,تونل گلاب,بهشت آباد,زمانیان,جلیل,سلیمی,تجمع,حمایت,از,آب,اصفهان,سد,تونل,مسیر,رود,بن,سامان,مردم,تجمع,اعتراض,سعید زمانیان,محیط زیست,اکوسیستم,اکولوژی,جلیل,جهانبین,مردم,زمانیان,تجمع,پیاده روی


کد مطلب: 10582

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/10582/حفر-تونل-گلاب-آوارگی-بیکاری-چندین-هزار-کشاورز-پی

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir