کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

برپایی نمایشگاه اجرای مانور فرهنگی مقابله با تهدیدات نرم حوزه زن و خانواده در شهرکرد

مشکات , 7 آذر 1392 ساعت 14:37

مسئول بسیج جامعه زنان استان چهارمحال وبختیاری از برپایی 10 نمایشگاه با محوریت آشنایی با تهدیدات نرم دشمن در زمینه زن و خانواده خبر داد.



soft waer

به گزارش جهانبین، مسئول بسیج جامعه زنان استان چهارمحال وبختیاری اظهار کرد: در راستای اجرای مانور فرهنگی مقابله با تهدیدات نرم حوزه زن و خانواده 10 نمایشگاه با هدف آشنایی دانش آموزان با تهدیدات جنگ نرم دشمن در استان راه اندازی شده است.

احمدپور افزود:این نمایشگاه با هماهنگی مدارس در مراکز آموزشی دخترانه در مقطع دبیرستان با محوریت آشنایی دختران جوان از آسیب های موجود در جامعه کنونی برگزار شده است.

احمدپور با اشاره به حضور راویان مجرب دراین نمایشگاه ها، تصریح کرد: برنامه ریزی شده است، راویان به صورت کامل به روایت مفاهیم تصاویربپردازند و در کنار آن از فیلم های که در زمینه آسیب ها و معضلات دختران از طریق امنیت اجتماعی ناجا تهیه شده برای بازدیدکنندگان به نمایش گذاشته شود.

وی افزود: در حال حاضر در هنرستان تربیت بدنی کوثر و دبیرستان نمونه حضرت معصومه(س) شهرکرد این نمایشگاه ها برپا شده است و امیدواریم در دیگر مدارس استان این نمایشگاه ها نیز برپا شود.

مسئول بسیج جامعه زنان استان چهارمحال وبختیاری یادآور شد: در آخرین روز برگزاری، مسابقه ای از مطالب نمایشگاه برگزار می شود و در هر مدرسه به تعدادی از دانش آموزان شرکت کننده هدایایی اهداء می گردد . در نظر داریم در پایان طرح 5 هزار دانش آموز مورد آموزش قرار گیرند.

این طرح که مورد استقبال خوبی در مدارس قرار گرفته، در تمام شهرستانهای استان توسط حوزه های خواهران انجام پذیرفته است و شروع آن از 4 آذرماه با عنوان بسیج، خانواده وسبک زندگی بوده و به یاری خداوند تا دهه فجر ادامه خواهد داشت./ح


کد مطلب: 10558

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/10558/برپایی-نمایشگاه-اجرای-مانور-فرهنگی-مقابله-تهدیدات-نرم-حوزه-زن-خانواده-شهرکرد

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir