کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

مانور مقابله با تهدیدات نرم در حوزه زن و خانواده:

همایش سبک زندگی و غذای پاک فردا، در شهرکرد برگزار می شود

مشکات , 5 آذر 1392 ساعت 13:11

مسئول بسیج جامعه زنان استان از برگزاری مانور مقابله با تهدیدات نرم در حوزه زنان و خانواده با رویکرد سبک زندگی اسلامی به مناسبت هفته بسیج خبر داد.


به گزارش جهانبین، احمدپور گفت: برگزاری مانورمقابله با تهدیدات نرم در حوزه زن وخانواده را از جمله برنامه‌های هفته بسیج عنوان و اظهار کرد: این برنامه در تاریخ ششم، ماه جاری در سالن غدیر اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان با هدف شناساندن سبک زندگی اسلامی و تغذیه سالم بر اساس ارزشهای اسلامی وایجاد بستر مناسب برای خانواده ها با حضور زنان بسیجی استان برگزار می‌شود.

وی افزود: سبک زندگی اسلامی مهمترین تکلیف بر عهده ی زنان است و زن حماسه سازترین و قدرتمندترین حماسه ساز است، به شرط آنکه نقش و جایگاه خود را بداند.

احمدپور در ادامه تاکید کرد: هجمه دشمن بیش از همه بر دختران ماست، چرا که می دانند اگر این فرزندان، پرورش حسینی و زینبی شوند و این الگو تحقق یابد دیگر استکبار و استثماری وجود نخواهد داشت.

مسوول بسیج جامعه زنان استان اظهار کرد: این برنامه از ساعت ۸ تا ۱۲ و با سخنرانی آقای عزیزی کارشناس صداو سیما و همکاری امور بانوان استانداری و همچنین با هدف تبیین الگوی سبک زندگی اسلامی وغذای پاک در خانواده، برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه در زمینه سبک زندگی اسلامی مهمترین تکلیف بر عهده ی زنان است، خاطر نشان کرد: مادران ما باید بدانند که چقدر تغذیه پاک ومصداق های حلال و حرام بودن آن بر تربیت فرزندان، کاهش اضطراب ها، سلامتی جسم، روح و روان آنها تاثیردارد.

مسوول بسیج جامعه زنان استان، اعلام کرد: در این برنامه تجلیل از پیشتازان رجعت به حجاب برتر را خواهیم داشت. این همایش با هدف تجلیل از خواهرانی برگزار می‌شود که از سال‌ ۱۳۹۰تاکنون به حجاب برتر رجوع کرده و چادر را به عنوان نماد حضور اجتماعی و پوشش اسلامی خود با علم و اشتیاق انتخاب کرده‌اند
این همایش فردا دوشنبه ۶آذر ۹۲ با حضور مسولیت و اقشار مردم در سالن غدیر فرهنگ و ارشاد استان و اقع در خیابان کاشانی شهرکرد برگزار می شود.


کد مطلب: 10508

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/10508/همایش-سبک-زندگی-غذای-پاک-فردا-شهرکرد-برگزار-می-شود

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir