کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

امام جمعه شهرکرد:

بسیج اجازه نمی دهد خدشه ای به مذاکرات هسته ای وارد شود/تیم مذاکره باید هوشیار باشد

ایرنا , 25 آبان 1392 ساعت 14:35

نماینده ولی فقیه در چهارمحال وبختیاری: بسیج اجازه نمی دهد خدشه ای در این مذاکرات ایجاد شود و محکم و استوار در برابر زیاده خواهی نظام استکبار ایستاده است و از دستاوردهای نظام و انقلاب اسلامی دفاع می کند.



حجت الاسلام والمسلمین نکونام در خطبه های نماز جمع ه این هفته با تبریک هفته بسیج گفت:،بسیج تنها یک تشکل سیاسی و نظامی نیست بلکه بسیج یک شجره طیبه است و شامل آحاد مردم می شود و بسیج پشتوانه دستاوردهای انقلاب اسلامی است.

حجت الاسلام نکونام یادآور شد:بسیج قدرت متشکل قوی و فوق العاده ای است که در برابر نظام استکباری دشمنان انقلاب اسلامی ایستاده است.

خطیب جمعه شهرکرد یادآور شد:بسیج همه توطئه های دشمنان در جنگ نرم را خثنی کرده است و سد محکمی در برابر جنگ نرم دشمن است و اگر بسیج نبود ،دشمن با جنگ نرم خود لطمه به انقلاب وارد می کرد.

نماینده ولی فقیه در استان گفت:بسیج ، تداوم دهنده مکتب ایثار و شهادت است و بسیجیان ادامه دهنده قیام عاشورای حسینی می باشند.
حجت الاسلام ˈمحمد علی نکونام  افزود:تیم مذاکره کننده ایران برای این مذاکرات نباید هیچ عجله ای بکند و با هوشیاری کامل تمام ابعاد این مذاکرات را بررسی کند.

وی تاکید کرد:در دوره ای آمریکا اصرار داشت ایران رشد علمی هسته ای خود را متوقف کند و غربی ها نیز در این مذاکرات حسن نیت خود را نشان ندادند و در صدد توقیف برنامه علمی و رشد دانش هسته ای ایران برآمدند.

نکونام یادآور شد:هیچ کس انتظار عجله از سوی تیم مذاکره کننده ندارد و باید غربی های حسن نیت خود را نشان دهند.


نماینده ولی فقیه در چهارمحال وبختیاری و امام جمعه شهرکرد با یادآوری قیام بزرگ امام حسین (ع) تاکید کرد:عاشورا، سپری مقاوم در برابر جنگ روانی، جنگ اقتصادی و جنگ نظامی دشمنان است.

به گفته وی، عاشورا، مکتب و دانشگاه بزرگ انسان پروری است و صبر، گذشت و ایثار از دیگر آموزه های این مکتب حقیقی است.

نکونام گفت: عاشورا نشان داد راه رستگاری افراد پیروی از ولایت فقیه است و ولایت فقیه انسان را به سرمنزل مقصود می رساند.

وی، به هفته کتاب اشاره کرد و گفت:کتاب و کتابخوانی امری پسندیده است و باید فرهنگ کتابخوانی در همه سطوح نهادینه و ترویج شود.

ائمه جمعه سراسر چهارمحال وبختیاری نیز در خطبه های این هفته نماز جمعه هفته بسیج را گرامی داشتند.


کد مطلب: 10232

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/10232/بسیج-اجازه-نمی-دهد-خدشه-مذاکرات-هسته-وارد-شود-تیم-مذاکره-باید-هوشیار-باشد

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir