:23'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['cache_html'] = '1'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['func'] = 'Get_Mobile_Footer'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['prms'] = '0'; ?>:23'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['cache_html'] = '1'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['func'] = 'Get_Mobile_Footer'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['prms'] = '0'; ?> جهان بین - نمایندگان ایران کوبا را در هم کوبیدند + گزارش تصویری - نسخه قابل چاپ

کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

لیگ جهانی والیبال؛ "کوبا 2 - ایران 3 "

نمایندگان ایران کوبا را در هم کوبیدند + گزارش تصویری

باشگاه خبرنگاران , 15 تير 1392 ساعت 9:58

تیم ملی والیبال کشورمان در سری مسابقات لیگ جهانی 2013 از ساعت 5:10 امروز در نخستین بازی خود به مصاف تیم کوبا در شهر هاوانا رفتند و توانستند با نتیجه 3 بر 2 از سد میزبان بگذرند.


به گزارش جهانبین، تیم ملی والیبال کشورمان در هفته ششم مسابقات لیگ جهانی در حالی به مصاف تیم کوبا می رود که ۲ بازی سخت و سنگین در دیار لاجوردی پوشان مقابل ایتالیا اجرا کرد.

کوبا آخرین مقصد خارجی ایرانی ها در نخستین دوره حضورشان در لیگ جهانی ۲۰۱۳ است چون پس از این ۲ بازی ملی پوشان برای انجام بازی با آلمان به تهران باز میگردند.

نبرد تیمهای ایران و کوبا برای هر ۲ تیم بسیار حائز اهمیت است، برای تیم ایران از آن جهت که ملی پوشانش می خواهند رشد و پیشرفت فنی خود را به دارنده مدال برنز لیگ جهانی ۲۰۱۲ ثابت کنند مهم است، برای رنگین پوستهای جزیرۀ دریای کارائیب نیز که به منظور جبران مافات در کشورشان میزبان هستند مهم است.

کوبایی‌ها در طول هشت بازی انجام شده در لیگ جهانی تاکنون هفت باخت را در کارنامه خود به ثبت رسانده‌اند، اما تک برد کوبایی ها بسیار خبر ساز و پر سر و صد ا بود، چون آنها مقابل قهرمان المپیک (روسیه) سه بر یک پیروز شده و سه امتیاز شیرین را برای خود ذخیره کردند.


کد مطلب: 6939

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/gallery/6939/1/نمایندگان-ایران-کوبا-هم-کوبیدند-گزارش-تصویری

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir