کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

همزمان با آغاز هفته بسیج دانش آموزی صورت گرفت؛

دیدار جمعی از دانش آموزان بسیجی با امام جمعه شهرکرد

7 آبان 1396 ساعت 13:43

جمعی از دانش آموزان فعال بسیجی صبح امروز یکشنبه با نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد حجت الاسلام والمسلمین محمدعلی نکونام در دفتر ایشان دیدار کردند.


به گزارش جهانبین نیوز، رئیس بسیج دانش آموزی سپاه حضرت قمر بنی هاشم (ع) استان چهار محال و بختیاری پیش از ظهر امروز در جمع دانش آموزان بسیجی شرکت کننده در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان اظهار داشت: حضور در این دیدار همزمان با دو ریداد و مناسبت مهم تاریخی، آغاز هفته بسیج دانش آموزی و سیزدهم آبان روز استکبار ستیزی تجدید میثاقی است با روحانیت و ولایت فقیه که در سراسر استان صورت می گیرد.

ریاحی افزود: ۳۲۰ واحد بسیج دانش آموزی در مقطع متوسطه دوم، ۴۰۵ واحد پوینده در مقطع متوسطه دوره اول ۴۵۳ واحد دانش آموزی امیدان در مقطع ابتدایی در عرصه های علمی، فرهنگی، معرفتی، سازندگی و اجتماعی فعالیت می کنند.

رئیس بسیج دانش‌آموزی استان در پایان اجرای برنامه های علمی آیه های تمدن، تشکیل حلقه های صالحین در مداس، اجرای برنامه های اردویی راهیان نور دانش آموزی، اجرای طرح هجرت دانش آموزی و... را از برنامه های پیش بینی شده بسیج دانش آموزی در عرصه های فوق برشمرد.

در ادامه این دیدار حجت الاسلام نکونام نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد گفت: یاد و خاطر شهید محمد حسین فهمیده، ایثارگری اهل بینش و بصیرت را گرامی می داریم، شهید والاقدری که رهبر حکیم انقلاب اسلامی او را رهبر همگان نامید.

امام جمعه شهرکرد افزود: آنچه باید در این محافل و مناسبت ها بیش از هر چیز دیگری مورد توجه قرار گیرد، مطلبی که ما را در سیر تکاملی کمک و یاری گر ما در مسیری که پیش رو داریم، ایمان از درون دل برخواسته است. همان چیزی که شهید ۱۳ ساله امروز، شهید فهمیده با اینکه به سن تکلیف نرسیده بود در اوج آن قرار داشت.

وی گفت: کلید و رمز خوب حرکت کردن، باور به وجود خداوند متعال و انتخاب صحیح است، اگر یاد شهید فهمیده را گرامی میداریم به دنبال همین مقصود هستیم، مبادا از شهید و شهادت بگوئیم اما شعور یادمان برود، گاهی در شعار می مانیم و یادمان می رود که راهی هم پیش رو داریم که باید درست انتخاب کنیم.

حجت الاسلام نکونام در پایان گفت: در کنار ایمان، بینش، آگاهی، بصیرت، باور به داشته ها، اعتقادات و توانمندی های درونی، آنچه مهم است استقامت درونی است، راه راه سختی است و باید دراین مسیر استقامت و ایستادگی داشت مقاومت، بصیرت و ارشاد نکته ای است که جوانان ما باید به آنها توجه ویژه ای داشته باشند.

انتهای پیام/1027ج


کد مطلب: 36832

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/gallery/36832/1/دیدار-جمعی-دانش-آموزان-بسیجی-امام-جمعه-شهرکرد

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir