کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

معاون گردشگري استان چهارمحال و بختياري در گفتگو با کوهرنگ خبر بيان کرد

ورود بيش از 650 هزار گردشگر به کوهرنگ تا پايان دومين روز تعطيلات عيد فطر + تصاوير هوايي

18 تير 1395 ساعت 16:32

معاون گردشگري استان چهارمحال و بختياري ميگويد تا پايان دومين روز از تعطيلات عيد فطر بيش از 650 هزار گردشگر وارد شهرستان کوهرنگ شدند.


به گزارش جهانبین نیوز، حيدر صادقي معاون گردشگري استان چهارمحال و بختياري در گفتگو با خبرنگار پايگاه خبري تحليلي کوهرنگ خبر، با اشاره به اينکه توسعه گردشگري نيازمند سرمايه گذاري است، عنوان کرد: استان چهارمحال و بختياري جاذبه هاي گردشگري بسياري دارد که مي تواند به يکي از استانها گردشگري مهم کشور تبديل شود.
 
حيدر صادقي گفت: ورود مسافر و گردشگر نقش مهمي در راستاي توسعه استان دارد و مي تواند زمينه را براي توسعه ديگر حوزه ها فراهم کند.

صادقي بيان داشت: تا پايان دومين روز از تعطيلات عيد فطر بيش از 650 هزار گردشگر وارد شهرستان کوهرنگ شدند.

معاون گردشگري و سرمايه گذاري اداره کل ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري استان چهارمحال و بختياري با اشاره به افزايش ورود مسافر و گردشگري به استان بخصوص شهرستان کوهرنگ، تاکيد کرد: ورود مسافر و گردشگر سال به سال به استان افزايش پيدا کده است و لازم است که براي ورود بيشتر مسافر تلاش بسيار شود.  

وي در ادامه گفت: گسترش فرهنگ گردشگري در اين استان مهم‎ترين ماموريت و رسالت معاونت گردشگري اين اداره‌ کل است.
 
وي به ظرفيت‌هاي گردشگري چهارمحال و بختياري اشاره کرد و افزود: اين استان به عنوان استان مقصد گردشگري مي‌تواند در زمينه جذب گردشگر طبيعت‎گردي و ژئوتوريسم به عنوان الگو در کشور مطرح شود.
 
حيدر صادقي گفت: اطلاع رساني نقش مهمي در معرفي جاذبه و ظرفيت هاي گردشگري استان دارد و بايد در اين راستا تلاش بيشتر کرد.
 
عکسها طهماسب خيري



انتهای پیام/610ک


کد مطلب: 29264

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/gallery/29264/1/ورود-بيش-650-هزار-گردشگر-کوهرنگ-پايان-دومين-روز-تعطيلات-عيد-فطر-تصاوير-هوايي

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir