کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

حاشيه ها و جلوه هايي از سفر وزير بهداشت به شهر فرادنبه+تصاوير

14 خرداد 1395 ساعت 17:13

سفر وزير بهداشت به شهر فرادنبه با حاشيه ها و جلوه هايي همراه بود...


به گزارش جهانبین نیوز به نقل از کلار، سفر وزير بهداشت به شهر فرادنبه با حاشيه ها و جلوه هايي همراه بود که در ادامه مي خوانيد:

** مردم شهر فرادنبه از ساعت ۱۶:۳۰ منتظر آمدن وزير بهداشت براي افتتاح مرکز جامعه سلامت در اين شهر بودند اما وزير بهداشت با تاخيري طولاني در اين مراسم حاضر شد.

** تعداد صندلي هاي چيده شده جوابگوي شرکت کنندگان اين مراسم نبود به گونه اي که جمع زيادي از مردم در انتظار آمدن وزير مدت ها بر سر پا ايستاده بودند.

** در گوشه اي از مراسم پسر جواني در حال آماده کردن اسفند و دختري کوچک دسته گلي در دست با روبان بنفش آماده استقبال از وزير و هئيت همراه وي بودند؛ طبق رسم مردم اين شهر، گوسفندي نيز براي قرباني جلوي پاي وزير آماده شده بود.

** بنرهايي براي خوش آمد گويي به وزير بهداشت و هيئت همراه وي بر ديوارهاي درمانگاه شهر خودنمايي مي کرد؛ در گوشه اي ديگر از اين مراسم بنري از امام(ره) بر ديوار نصب شده بود.

**جمعي از مردم نيز نامه هايي در دست داشتند تا به وزير بهداشت تحويل دهند و مشکلات و خواسته هاي خود را با دکتر هاشمي در ميان بگذارند.

** پيش از آمدن وزير، دبير کل مجمع خيرين سلامت کشور در اين مراسم حاضر شد و لحظاتي را در انتظار آمدن دکتر هاشمي همراه مردم فرادنبه گذراند.

انتهاي پيام1022ج /۵۴۰


کد مطلب: 28787

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/gallery/28787/1/حاشيه-جلوه-هايي-سفر-وزير-بهداشت-شهر-فرادنبه-تصاوير

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir