کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

در سالن جلسات فرمانداري اردل صورت گرفت

برگزاري آخرين جلسه مشورتي دهياران بخش مركزي شهرستان اردل در سال 94+تصاوير

25 اسفند 1394 ساعت 8:59

آخرين جلسه مشورتي دهيان بخش مرکزي شهرستان اردل در سال 94 به رياست بخشدار مرکزي شهرستان در فرمانداري برگزار شد.


به گزارش جهانبین نیوز؛ به نقل از هفت چشمه، محمد انصاري بخشدار مرکزي شهرستان اردل در آخرين جلسه مشورتي دهياران بخش مرکزي اين شهرستان که در سالن جلسات فرمانداري برگزار شد ضمن تسليت به مناسبت ايام فاطميه و عرض خيرمقدم به حاضرين در جلسه گفت: دهياران نماينده وزارت کشور در سطح روستاها هستند که بايد با همت و تلاش از سال‌هاي گذشته در جهت عمران و آباداني روستاها اقدام نمايند.


انصاري اظهارکرد: دهياران به فکر ايجاد منابع درآمدي براي دهياري‌ها، با استفاده از قابليت‌ها و ظرفيت‌هاي موجود در روستاها باشند.

وي افزود: دهياران بايد الويت‌هاي کاري خود را مشخص نمايند مسائل بهداشتي روستاها، مسائل امنيتي، نظارت بر پيشبرد پروژه‌هاي عمراني، نگهداري از تأسيسات و نظارت براين امر و... بايد در الويت اول فعاليت دهياران قرار گيرد.

انصاري با اشاره به فرارسيدن ايام تعطيلات نوروزي بيان کرد: دهياران بايد از تمام ظرفيت‌ها جهت خدمت‌رساني به مسافرين نوروزي استفاده کنند تا بتوانيم در اين زمينه همانطور که مهمان‌نوازي از بهترين آداب و رسومات ايل بختياري است در اين ايام از بهترين‌ها باشيم.

در اين جلسه دهياران مسائل و مشکلات روستاهاي خود را مطرح کردند و مصوب شد که در اولين فرصت مشکلات آنها پيگيري و بررسي شود.

انتهاي پيام1026ج /۵۷۰ه


کد مطلب: 27855

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/gallery/27855/1/برگزاري-آخرين-جلسه-مشورتي-دهياران-بخش-مركزي-شهرستان-اردل-سال-94-تصاوير

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir